پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
پیرو صحبت‌های حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در ظهر یکشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران، مبنی بر اینکه، اگر تقوا سرلوحه کار مدیران باشد مشکلات حل می‌شود و کارگزاران و مدیران ناکارآمد یکی عوامل زوال حکومت محسوب می‌شوند. از ایشان می‌پرسیم که نظر شخصی شان در خصوص سطح توانمندی وزیر جهاد کشاورزی به چه صورتی است. دکتر خاوازی را کارآمد می‌دانید یا ناکارآمد؟
شعار سال: حجت الاسلام سید رضا تقوی ظهر یکشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و سایر مسئولان برگزار شد با اشاره به اینکه مدیران سرمایه‌های اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند اظهار داشت: همه مسئولین باید بدانند و آگاه باشند که پست و مقام‌ها نزد آنان امانت است و باید امانتدار باشند و به پست و مقام به عنوان تجارت نگاه نکنند.

تقوی با تاکید اینکه مدیران باید از جنس مردم باشند گفت: مدیر و مسئول تا زمانی که سختی‌ها مردم را درک نکرده باشد نمی‌تواند مدیریت خوبی داشته باشد.

وی افزود: مدیران کم هزینه و پر سود، مدیران کارآمد و قدرتمند بی شک مایه افتخار و حیات نظام و حکومت مدیران بی کفایت و ناکارآمد عوامل زوال حکومت را فراهم می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس عنوان داشت: مدیران با توجه به قانون‌های موجود که توسط مجلس و نمایندگان مردم تصویب شده اند کار انجام می‌دهند و لذا باید در خصوص انباشت قوانین فکری کرد چرا که مشکل اصلی در قوانین نیست بلکه در انباشت قوانین است و باید مورد اصلاح واقع شوند.

تقوی اظهار داشت: رانت و ویژه خواهی در نظام اسلامی ممنوع است و خداترسی و تقوا اگر سرلوحه کار مدیران باشد موانع و مشکلات رفع خواهند شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۰۲۵۴۵، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین