پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
محمدجواد جوادی حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی بیان داشته است که، اگر اصولگرایان برنامه نداشته باشند انرژی‌ها صرف خنثی کردن و پرکردن چاله‌ها در کشور خواهد شد. لازم به توضیح است که این سخن به اعتباری می‌تواند درست هم باشد. برخی از تجارب موجود گویای این واقعیت است که، اصلاح طلب‌ها عموما افراد صاحب برنامه و مدعیان توسعه‌ای بوده اند که بعد از به قدرت رسیدن، بشکلی فردگرایانه در جهت تامین منافع شخصی گام برداشته و اصولگرایان عموما افراد عدالت طلب و ارزش خواهی هستند که بعد از به قدرت رسیدن، برنامه ریزی را کم رنگ نموده و عموما بشکل وضعیتی و موقعیتی با الگویی عمدتا آنی و لحظه‌ای با کمترین توجه به پیامدها، اقدام می‌کنند. متاسفانه، انقلاب اسلامی از رفتار‌های نادرست هر دو گروه به شکل مکرر صدمه دیده است.
شعار سال: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در راستای نظر رهبری و نیاز کشور، مشارکت حداکثری باید مدنظر باشد.
 
«محمدجواد جوادی حصار»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص اظهارات برخی اصولگرایان در رابطه با حضور حداقلی مردم در انتخابات گفت: از نگاه برخی از آن‌ها اصلا انتخابات موضوعیتی ندارد و انتخابات در جمهوری اسلامی زینتی بیشتر نیست و نیم یا یک درصد جای بحث دارد. به نظر من این نگاه کاملا انحصارطلبانه، ضد توسعه و ضد مردمی است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اضافه کرد: این‌ها که ادعا می‌کنند در عمل پیروان رهبری هستند با این سخنان حتما ادعا‌های آن‌ها تبدیل به یک ادعای غیرواقعی خواهد شد و دیگر بیشتر از این نمی‌توانند پنهان کاری کنند و ناچار هستند، رسما هم اعلام کنند که تمایل ما به مشارکت حداقلی است. در راستای نظر رهبری و نیاز کشور، مشارکت حداکثری باید مدنظر باشد.
 
پیروزی اصول گرایان در انتخابات ۱۴۰۰

جوادی حصار در پاسخ به اینکه در صورت پیروزی اصول گرایان در انتخابات ۱۴۰۰ وضعیت کشور به چه سمت و سویی خواهد رفت، عنوان کرد: باید ببینیم با چه برنامه‌ای می‌خواهند کشور را اداره کنند، اگر برنامه ریزی خوبی کنند و مشکلات کشور را بتوانند مدیریت کنند و از مرحله بحران در بیاورند و به سمت ثبات و توسعه اقتصادی سوق بدهند آینده بهتری خواهیم داشت. اما اگر خلاف این ثابت شود حتما آینده ما درخشان نخواهد بود، چون بخش زیادی از انرژی ما صرف خنثی کردن و پرکردن چاله‌هایی است که بخاطر درگیری‌های داخلی بوجود می‌آید.

او در خصوص راهکار برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز خاطرنشان کرد: نسخه‌ای که باید بپیچیم خنثی کردن نسخه‌ای است که از قبل پیچیده شده و کشور را به اینجا رسانده است. هر کاری که کردیم کشور به این مرحله رسیده، باید آن کار را نکنیم. لقمان را پرسیدند: «ادب از که آموختی از بی ادبان». اگر معتقدیم وضع کنونی وضع مناسبی نیست باید بررسی کنیم و ببینیم چه عواملی کشور را به اینجا رسانده است و آن عوامل را از بین ببریم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۴۱۰۳۹، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین