پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
وزیر نفت گفت: یکی از طرح‌هایی که باید به عنوان یک نمونه اغتشاشات مدیریتی در دانشگاه‌ها تدریس شود طرح پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس است که تحویل دولت یازدهم شد.
شعار سال: بیژن زنگنه در مراسم بهره‌برداری رسمی از طرح‌های ملی انتقال، توزیع و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی گفت: یکی از طرح‌هایی که باید به عنوان یک نمونه اغتشاشات مدیریتی در دانشگاه‌ها تدریس شود طرح پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس است که تحویل دولت یازدهم شد.

وی افزود: بنده بدتر از طرح ستاره خلیج‌فارس در عمرم ندیدم، زیرا این طرح تا حدی مغشوش بود که فقط به درد تدریس در دانشگاه‌ها می‌خورد که مبادا این کار دوباره تکرار شود.

زنگنه ادامه داد: در اوایل دولت یازدهم سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء به همراه یکی دیگر از سرداران از پروژه ستاره خلیج‌فارس بازدید کرد. آن سردار بعد از بازدید از طرح پرسید که آیا داعش به این پالایشگاه حمله کرده است؟ آن موقع ما چطور می‌خواستیم از این واحد به هم ریخته بنزین تولید کنیم.

وزیر نفت ادامه داد: در این پروژه خط لوله، مخازن، آبگیر، ساختمان‌های صنعتی و غیرصنعتی ساخته شده بودند، ولی واحد فرآیندی ۴۰ درصد پیشرفت داشت. بنده ساعت‌ها وقت مستقیم گذاشتم که طرح ستاره خلیج‌فارس را اصلاح کنم.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس با همت همه به سرانجام رسید

وی تصریح کرد: این طرح نه تنها پیشرفتی نداشت بلکه در یک وضعیت مغشوش بود. آری مهندس خوب همیشه به کار می‌آید، اما این مدیریت خوب است که در نهایت طرح را به سرانجام می‌رساند.

زنگنه ادامه داد: توسعه در کشور با اندیشه مدبرانه و مدیرانه شکل می‌گیرد. البته بازوی توانا هم مهم است، اما در نهایت فکر و تدبیر مدیران است که کار را به نتیجه می‌رساند و در انتخابات هم کسی نباید تک‌خوری کند، زیرا پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس با همت همه مدیران انجام شده است.

عده‌ای بیکارند و به وزارت نفت فحش می‌دهند

وزیر نفت گفت: در ایام انتخابات ریاست جمهوری در گرگان یک قصابی کاندیدا شده بود و وضعش هم به خاطر کاندیداتوری در انتخابات خوب شده بود، زیرا هر کسی به او مراجعه می‌کرد نیم کیلو گوشت به او می‌فروخت. از او پرسیدند شما که رئیس‌جمهور نمی‌شوید پس چرا برای انتخابات ثبت‌نام کردید؟ قصاب گفت درست است که من رئیس‌جمهور نمی‌شوم، ولی حداقل با این کار‌ها می‌توانم رئیس صنف قصاب‌ها در گرگان شوم که این موضوع حکایت این روزهاست. عده‌ای بیکارند و به وزارت نفت فحش می‌دهند؛ باید سوال کرد افتخارات شما کدام است که حالا در حال ساختن افتخار برای خود هستید؟ این پروژه‌هایی که از آن‌ها دم می‌زنید افتخار نیست و ما اگر حرف نمی‌زنیم دلیلش این نیست که زبان نداریم بلکه وقت نداریم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۵۱۵۳۴۶۵، mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
ايشون هم در زمينه مناظره و زبان گفت و گو به شدت قوي هستن ميشه ازشون در وزارت خارجه استفاده كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
توهين هايي كه اهالي دولت روحاني به مردم و منتقدين ميكنن بي سابقه ست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین