پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
استاندار تهران گفت: پیشنهاد صریح ستاد کرونا استان تهران به قرارگاه و ستاد ملی این است که تا بین دوتا سه هفته پرواز‌های خارجی به تهران متوقف شود و از طرفی باید جرایم فردی که قرنطینه را می‌شکند باید افزایش پیدا کند.
شعار سال: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران اظهار کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که هیچ زمانی فکر نکنیم به نقطه مطلوب در مدیریت کرونا رسیدیم و از عادی سازی شرایط کرونا پرهیز کنیم.

وی گفت: باید بلافاصله بعد از شناسایی بیمار اقدام به ردیابی اطرافیان و قرنطینه کردن فرد مبتلا کنیم. ضمن اینکه مراجعه بیماران سرپایی در استان از نیمه دوم بهمن ماه رو به افزایش است و این هشدار برای افزایش بستری‌ها و فوتی‌هاست.

استاندار تهران به تشدید نظارت برمراکز تجمع مردم به ویژه در مراکز خرید نظیر بازار با همکاری بازاریان و اصناف اشاره کرد و افزود: فاصله گذاری در تهران ۷۵ درصد است و تارسیدن به نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم.

محسنی بندپی ادامه داد: پیشنهاد صریح ستاد کرونا استان تهران به قرارگاه و ستاد ملی این است که تا بین دوتا سه هفته پرواز‌های خارجی به تهران متوقف شود و از طرفی باید جرایم فردی که قرنطینه را می‌شکند باید افزایش پیدا کند. همچنین طبق آمار نیروی انتظامی ظرف روز گذشته ۱۸۸۰ خودرو از ساعت ۲۱ الی ۳ صبح جریمه شدند و این تردد‌ها نگران کننده هستند.

وی اضافه کرد: در ارتبار با ساماندهی دست فروش‌ها در مناطق شهری پرتراکم تهران نظیر مناطق ۱ تاکنون دوجلسه برگزار کردیم و مقرر شد شهرداری اقدام به ساماندهی دست فروش‌ها کنند.

استاندار تهران ضمن تأکید بر اینکه هیچ نمایشگاهی اعم از بهاره در استان تهران برپا نمی‌شود، گفت: انتخابات سراسری اتحادیه‌ها هم اجازه برگزاری ندارند.

محسنی بندپی تصریح کرد: در سیستم تحت نظارت سه دانشگاه بین ۱۱ تا ۱۲ هزار تست کرونا پی سی آر بصورت روزانه در استان تهران صورت می‌گیرد که البته ۱۶ هزار تست هم قابل افزایش است. همچنین مقرر شد متولیان برگزار کننده آزمون تقاضای خود را به ستاد استانی ارائه دهند و در صورت برگزاری آزمون متمرکز بعد از بررسی کارشناسان سه دانشگاه علوم پزشکی این آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و‌در فضای مناسب برگزار شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۲۴۵۸۱۹۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
بهترين خبرگزاري در زمينه پوشش اخبار هوايي و ايرلاين ها هستيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین