پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
اردیبهشت ماه امسال بود که یونیسف اعلام کرد با حمایت مالی دولت آلمان توانسته پانسمان‌های مخصوص کودکان مبتلا به بیماری EB را تهیه و به ایران ارسال کند. یونیسف اعلام کرد این کار بنا به درخواست وزارت بهداشت، ایران انجام شده.
شعار سال: اردیبهشت ماه امسال بود که یونیسف اعلام کرد با حمایت مالی دولت آلمان توانسته پانسمان‌های مخصوص کودکان مبتلا به بیماری EB را تهیه و به ایران ارسال کند. یونیسف اعلام کرد این کار بنا به درخواست وزارت بهداشت، ایران انجام شده.

پانسمان‌هایی به وزن ۵.۸ تن و محصول شرکت داروسازی سوئدی مولنلیکه. شرکتی که سال گذشته در تایید کرد که به دلیل‌ تحریم‌های امریکا نمی‌تواند پانسمان بیماران پروانه‌ای را به ایران بفرستد.

به گفته موسس خانه «ای‌بی» این پانسمان‌ها به اعتبار این موسسه تهیه و به وزارت بهداشت تحویل داده شده. اما از این محموله تاکنون تنها حدود ۱ تن به این موسسه تحویل داده شده است.
تعداد بازدید : 37
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فراز، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.faraz.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
اجتمالا در تقابل با تعداد رو به افزايش اين بيماران اين بسته به شدت كم بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین