پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
عبدالله گنجی با وجود واکنش‌های تند مجلس یازدهمی‌ها درباره بیانیه شب گذشته ایران و آژانس انرژی اتمی از بیانیه مشترک ایران و آژانس حمایت کرد و آن را هوشمندانه خواند.
شعار سال: مدیرمسئول روزنامه جوان از بیانیه مشترک ایران و آژانس حمایت کرد. در حالی‌که در مجلس مواضع تندی علیه بیانیه دیشب ایران و آژانس گرفته می‌شود، عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان (نزدیک به سپاه) در توییتی توافق دیشب ایران و آژانس را «هوشیارانه» خواند و از آن ابراز رضایت کرد.

عبدالله گنجی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به بیانیه مشترک ایران و آژانس و ازامشب نظارت‌های فراپادمانی تصمیم گرفته شده در این خصوص نوشت: از امشب نظارت‌های فراپادمانی متوقف میشود و مصوبه مجلس اجرایی خواهد شد.

او در ادامه تاکید کرد: ضبط ۳ ماهه دوربین‌ها توسط خود ایران هوشمندانه است. هم فرصت مجدد برای کسانی است که ممکن است فردا بگویند یک ماه (استقرار بایدن) برای لغو تحریم‌ها فرصت کمی بود هم باعقب راندن آژانس نسبت به گذشته، مدیرش راضی برگشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
هوشيارانه بودن اين توافق رو داره كي ميگه؟ چرا مجلس يكصدا داره به دولت اتهام ميزنه پس؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین