پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
نماینده مردم رفسنجان در مجلس در رابطه با "نامه برخی نمایندگان به رئیس قوه قضاییه و دعوت از او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری" گفت: تعداد امضا از مرز ۲۰۸ عبور کرده است.
شعار سال: «حسین جلالی»، نماینده مردم رفسنجان در مجلس در رابطه با "نامه برخی نمایندگان به رئیس قوه قضاییه و دعوت از او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری" گفت: تعداد امضا‌ها از مرز ۲۰۸ عبور کرده است. قرار شده است نیکزاد به نمایندگی از اعضای مجلس نامه را خدمت او بدهد و از رئیسی دعوت به عمل آید.  

او ادامه داد: ما کار خومان را انجام داده ایم، قدرت انتخاب با او است، اما تاکنون پاسخ مثبتی از رییسی نشنیده ایم. امیدواریم پس از این دعوت، نظر رئیسی برای حضور در انتخابات مثبت باشد.  

جلالی در پایان گفت: مهم این است تاکنون هیچکس مخالف حضور رئیسی در انتخابات نیست و هر کجا از او حرفی به میان آمده همگی اتفاق نظر داشتند و رئیسی اولویت جریان ما قرار دارد.  یک دستی و اجماع همه احزاب و نمایندگان در مورد رئیسی بی سابقه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار ۵ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۱۴۱۶۴۹، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
رييسي هيچ وقت دولت رو با اين وضعيت تحويل نميگيره وقتي تو قوه قضاييه موثر تره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین