پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران پس از حدود ۲ سال تعویق با حواشی عجیبی به سرانجام رسید.
شعار سال: مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان تهران از ساعت ۱۰ صبح امروز در محل هتل المپیک تهران آغاز و پیگیری شد که درنهایت با آرای اعضای مجمع رئیس پیشین این هیأت بازهم در سمت خود باقی ماند.

حواشی عجیب و غریبی فضای این مراسم را ملتهب کرده بود و هر لحظه اتفاق نادرتری در محل برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان تهران رخ می‌داد. در ابتدا پس از تنها ۳ دقیقه از آغاز مجمع، اصحاب رسانه و خبرنگاران با بی‌احترامی از سالن برگزاری مراسم به بیرون رانده شدند تا این انتخابات پشت درب‌های بسته ادامه یابد. برخلاف سایر مجامع پس از بیرون راندن خبرنگاران از جلسه مجمع، هیچ‌گونه ویدئوپروژکشنی برای آنها در نظر گرفته نشده بود که آنها بتوانند از این طریق از اتفاقاتی که داخل جلسه رخ می‌دهد مطلع شوند.

از جمع انصراف‌دهندگان از این انتخابات، علیرضا یزدانی، محمد مومنی، سعید فتاحی، علی ایلکا، نورالدین بدخشان، حسین صالح و مجید خاتونی که از حضور در مجمع انصراف داده بودند، در جلسه نیز شرکت نکردند. حسین اخوت پس از اعلام سوابق خود از حضور در انتخابات ریاست هیأت فوتبال به دلایل شخصی انصراف داد. هم‌چنین حسین خبیری به سود حبیب‌الله شیرازی انصرافش را اعلام کرد.

پس از اعتراض مهدی طحاف‌چی به گزینه شدن ۳ نامزد برای نظارت و بازرسی بر رأی‌گیری مجمع، سروصدای عجیبی در سالن شکل گرفت. این فرد اعتقاد داشت که نباید نماینده‌‌ای از فدراسیون فوتبال نامزد باشد که پس از پیگیری وی، حیدر بهاروند اعلام کرد قرار نیست کسی از فدراسیون به عنوان ناظر انتخاب شود، بلکه حراست این رأی‌گیری را کنترل خواهد کرد. در نهایت پس از اعتراض تعداد دیگری از اعضای مجمع به انتخاب ناظران، عبدالکاظم طالقانی ریاست امور استان‌های فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که باید ناظران دیگری انتخاب شوند. دست آخر گلاره ناظمی، مجید محمدی و محمدی به عنوان ناظران جدید انتخاب شدند.
این انتخابات نهایتاً با ۶ کاندید وارد پروسه رأی‌گیری و شمارش آرا شد که طی آن از بین حبیب الله شیرازی‌، نیما نکیسا، مهدی طحاف‌چی، مهدی ملک‌آباد، محمد محمودی و اسماعیل گودرزی؛ در نهایت با ۲۳ رای بار دیگر حبیب الله شیرازی به عنوان رئیس هیأت فوتبال تهران برای یک دوره ۴ ساله انتخاب شد. همچنین محمد ملک‌آباد هم ۱۲ رای و نیما نکیسا هم ۹ رای آوردند.

این انتخابات با حواشی زیادی از مدت‌ها قبل و تا امروز که روز برگزاری انتخابات بود، همراه شد. در انتخابات امروز هیأت فوتبال استان تهران ۷ نامزد از حضور در این مجمع خودداری کردند تا اعتراض خود را به شرایط برگزاری آن اعلام کنند. آنها حتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم شکایت خود را اطلاع داده‌اند امااین انتخابات با این شرایط برگزار شد و مثل همیشه رئیس تکراری آن بار دیگر رای آورد تا وضعیت فوتبال تهران در آینده همچنان پر ابهام باقی بماند.

هم‌چنین در مراسم امروز علی کفاشیان و محمود اسلامیان به‌عنوان اعضای تهرانی هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و مجمع انتخاباتی استان تهران در کنار سیامک نعمتی، نماینده بازیکنان این استان از چهره‌های شاخص غایب در مجمع بودند.

پیش از آغاز مراسم هم توسط مسئولین حراست از حضور رضا عابدینی، نایب‌رئیس و دبیر پیشین هیأت فوتبال استان تهران در سالن برگزاری انتخابات ممانعت به‌عمل آمد تا او هم دچار مشکلات عجیبی شود.

عابدینی: ضعیف‌ترین هیأت فوتبال کشور هستیم!
عابدینی در حاشیه این مراسم گفت: ما ضعیف ترین هیات فوتبال کشور را داریم. در این ۱۲ سال کدام زمین در اختیار هیات فوتبال تهران قرار داده شده است؟ این هیات کدام سالن ورزشی را گرفته است؟ داوران ما چرا باید مورد ضعف و انتقاد قرار بگیرند. چطور می‌شود در یک بازی شهرستانی ۱۰ نماینده مجلس و فرماندار می‌روند و مسابقه را از نزدیک می بینند ولی در تهران اینگونه نیست؛ چون ما نتوانستیم پوئن بگیریم/ ما فقط مبلغ ورودی از تیم‌ها گرفتیم و همیشه یک سال از همه چیز عقب بودیم. متاسفانه ما (هیات فوتبال) را تحویل نمی‌گیرند. در انتخابات باید کسی را انتخاب کنیم که برای هیات فوتبال آورده داشته باشد.

دبیر پیشین هیأت فوتبال استان تهران عنوان داشت: من نمی‌خواهم کسی را بکوبم، من با آقای شیرازی کار کردم و در این ۲ سال خانه نشینی ندیدید که از او انتقاد کنم ولی سوال من این است که چرا رئیس هیات فوتبال تهران را هیچ مجمعی تحویل نمی‌گیرد؟ نماینده مجلس باید به هیات فوتبال بیاید چون آنها رای می‌خواهند اما عملا کسی این پست ریاست هیات فوتبال تهران را تحویل نمی‌گیرد. این ضعف تعامل که به هیات فوتبال ضربه زده است.

با این انتخابات و با این نتایج، محرز شد که علت تعویق‌های عجیب مراسم انتخابات هیأت فوتبال استان تهران از کجا آب می‌خورده و دلیل تغییر ناگهانی برخی مدعوین صاحب رأی در این انتخابات چیست. هم‌چنین از صحبت‌های دبیر پیشین این هیأت مشخص شد که وضعیت انتخابات به‌حدی عجیب و مهندسی شده بوده که معترضین پس از این مراسم مدعی شدند که فوتبال امروز شرافت‌اش را از دست داد!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
انتخابات فدراسيون در ايران هميشه تخلف هاي زيادي رو به خودش ديده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین