پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۲۹۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مجلس در مصوبه‌ای دولت را مکلف کرد که با واگذاری اموال و سهام دولت در شرکت‌ها و صندوق‌ها منابع لازم برای اجرای قانون معافیت پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی تا میزان ۵ نفر کارگر را تامین کند.
شعار سال: نمایندگان در جلسه علنی نوبت سوم امشب (دوشنبه) مجلس و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بخش درآمدی با الحاق یک بند به تبصره ۲ موافقت کردند.

طبق این مصوبه، دولت مکلف است به منظور تداوم و پایداری و برخورداری مشمولین قانون معافیت پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی تا میزان ۵ نفر کارگر مصوب ۱۳۶۱، از محل سایر ظرفیت‌های این قانون، کسری منابع مالی مورد نیاز را با واگذاری اموال و سهام دولت در شرکت‌ها و صندوق‌ها در سال ۱۴۰۰ را تأمین کند.

علی اصغر باقرزاده، نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان پیشنهاد دهنده این بند گفت: تأمین اجتماعی باید بتواند برای سال آتی خود برنامه داشته باشد. این بند باعث می‌شود دست این نهاد برای کمک به کارفرمایانی که تا میزان ۵ نفر کارگر دارند باز باشد. همچنین افرادی همچون قالیبافان و یا رانندگانی می‌توانند از مزایای این قانون بهره‌مند شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار ۴ اسفند ۹۹، کد خبر: ۹۹۱۲۰۴۰۲۹۹۰، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین