پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۵۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
در تجمعی که امروز هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی داشتند، یکی از افراد حاضر در ساختمان خانه ملت، به استقلالی‌ها ۶ نشان داد.
شعار سال: هواداران استقلال که نسبت به وضعیت کلی این باشگاه از مدیریت گرفته تا کادرفنی رضایت ندارند، از شب گذشته و طی فراخوانی که در فضای مجازی منتشر کردند، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده تا از این طریق صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.
از زمانی که استقلال با محمود فکری در صدر جدول رده بندی حضور داشت، هواداران این تیم نسبت به عملکرد تیم ناراضی بودند و حالا که آبی پوشان با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در رده سوم جای گرفته اند، هواداران با تجمعات گوناگون مقابل محل تمرین و مجلس، خواهان تغییراتی در این تیم شده اند.
شب گذشته رسانه رسمی باشگاه استقلال هرگونه تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی را غیرقانونی نامید و از هواداران درخواست کرد در این تجمع شرکت نکنند. بیانیه عجیبی که بیشتر باعث خشم طرفداران این تیم شد و حتی کسانی که از این تجمع خبردار نبودند، از طریق کانال رسمی باشگاه از زمان و مکان آن مطلع شدند.
تعداد زیادی از هواداران استقلالی امروز با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، علیه احمد مددی مدیرعامل باشگاه، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره، وزارت ورزش و وزیر ارتباطات شعار داده و علت ناکامی‌های این باشگاه طی سال‌های اخیر را وزارت ورزش می‌دانستند.
این تجمع پس از اینکه با شعار‌های هواداران استقلال علیه محمود فکری ادامه یافت، به درگیری کشیده شد. تعدادی از لیدر‌های باشگاه که در میان جمعیت حضور داشتند، مانع از سردادن شعار علیه سرمربی استقلال شدند.
اما نکته عجیبی که در تجمع امروز رخ داد، نشان دادن عدد ۶ از درون ساختمان مجلس بود. در حالیکه هواداران استقلال خواستار تغییر وضعیت کنونی باشگاه شده بودند، یکی از افراد حاضر در خانه ملت که احتمالا یکی از کارمندان مجلس شورای اسلامی است، رو به طرفداران استقلال عدد ۶ را نشان داد تا اینگونه اقدام به کری خواندن کرده باشد.
به هر حال این روز‌ها استقلال دوران پر حاشیه‌ای را سپری می‌کند. از مشکلات مالی تیم گرفته تا غیبت بازیکنان در تمرینات، عدم جذب بازیکن جدید، نامشخص بودن آینده کاری کادرفنی تیم، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و مشکلات فراوان دیگر که به نظر می‌رسد در صورت ادامه دار بودن این وضعیت، روز‌های سختی در انتظار این تیم باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از آخرین خبر، تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۷۳۹۳۹۵۳، www.akharinkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین