پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۶۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
معاون اول قوه قضاییه در واکنش به شایعات مربوط به خانواده خود، گفت: اجمالاً این موضوع کذب محض است؛ در فرصت بیشتری توضیح خواهم داد.
شعار سال: غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در خصوص حواشى مطرح شده پیرامون خانواده خود، اظهار کرد: اجمالاً کذب محض است و در فرصت بیشترى توضیح خواهم داد.

وی در خصوص حواشی پیرامون فوت بهنام محجوبی مطرح شده است گفت: زندان محدودیت‌هاى خاص خود را دارد و زندانیان ما نسبت به زندانیان دنیا از جهات مختلف وضعیتشان بهتر است و هزینه‌اى که براى درمان و بهداشت مخصوصاً در رابطه با کرونا مى‌شود بسیار بالا و قابل توجه است هم‌چنین در رابطه با ارفاقاتی که به زندانیان می‌شود، وضعیت ما بی‌نظیر است و هیچ کجا به اندازه ایران ارفاق صورت نمی‌گیرد.

محسنی‌ اژه‌‌ای بیان کرد: معتقدم وضع ما خیلى بهتر است و قصد ما کاهش ورود به زندان است که لازمه آن این است که فرد مرتکب جرم نشود و اگر شد به زندان نرود. الزاما و در مجلس تلاش شد و خیلى از حبس‌ها کاهش پیدا کرد و بر مجازات‌هاى جایگزین تکیه شده است و در حال انجام است. اگر زندانى نسبت به ظرفیت زندان زیاد باشد، امکان تفکیک کامل نیست و طبقه بندى کامل نیازمند کمک دولت و مجلس است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
باید در برابر این اتهامات جلسه های حقوقی علنی شکل بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین