پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۲۹۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
نمایندگان مردم در مجلس مقرر کردند تا درآمد حاصل از صادرات مواد معدنی فلزی- غیرفلزی، محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه خام در تمام نقاط کشور مشمول مالیات شود و از طرفی واردات خودرو‌های آمبولانس توسط اورژانس کشور را از پرداخت عوارض گمرکی معاف کردند.
شعار سال: در نشست علنی نوبت دوم امروز سه شنبه ۵ اسفند مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، نمایندگان مجلس با بندهای الحاقی ۹ و ۱۰ تبصره ۶ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس بند الحاقی ۹؛ درآمد حاصل از صادرات مواد معدنی فلزی- غیرفلزی، محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه خام در تمام نقاط کشور مشمول مالیات می شود. تعریف و فهرست مواد خام و نیمه خام مذکور به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های امور اقتصادی و دارائی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران تهیه می شود و ظرف مدت سه ماه پس از تصویب این قانون به تصویب هیات وزیران می رسد.

براساس بند الحاقی ۱۰؛ واردات خودرو آمبولانس توسط اورژانس کشور و هدایای سازمانهای بین المللی غیر دولتی به سازمان اورژانس کشور از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی معاف است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین