پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
تست سیار کرونا ف از خانه تا خیابان. هر کجا که دلت خواست بایست و منتظر باشد. می‌آیند و تست را با قیمتی رقابتی و ارزان می‌گیرند. این تمام ماجرا نیست، چرا که اشانتیون هم دارد. اندکی خرج می‌کنید و نتیجه مطابق نظر شما ارایه می‌گردد. آخر کلیپ هم خیلی تماشاییه، حیدری مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت صراحتا اعلام می‌کنه که این مورد خلاف قانونه و حتما هم مورد پیگیری قرار می‌گیره! باشه آقای حیدری، نتیجه رو هم به رسانه‌ها اعلام کن داداش.
شعار سال : در این روزها که پیک چهارم کشور ما را تهدید می کند، برخی افراد سودجو با فروش تست کرونای خیابانی که مورد تایید وزارت بهداشت نیست، به گسترش این ویروس منحوس کمک می کنند.

این افراد سودجو با در اختیار گذاشتن تست کرونای ارزان و بدون تایید علمی جان مردم را بازیچه دست خود می کنند. حتی برخی از آن ها اظهار کردند که می توانند نتایج تست کرونا را عوض کنند تا فرد به آسانی مسافرت خود را انجام دهد.

برای جزئیات بیشتر می توانید فیلم زیر را مشاهده کنید.

تعداد بازدید : 2


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 5 اسفند 99 ، کد خبر : ۷۶۷۶۱۹۱ ، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین