پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
رسانه را سلاح جنگ فرهنگی می‌دانند. سلاح در دست گرفتند و ناگزیریم که دفاع کنیم. تصاویری را به اسم سراوان منتشر کرده و می‌کنند. ورای قضاوت در خصوص علت ایجاد حادثه و مقصران و مسببان آن (در اینده توسط نهاد‌های مسئول، شفاف می‌شود)، باید عرض شود که واقعیت تصاویر آن نیست که می‌گویند. قضاوت با خود شما.

شعار سال:‏نمونه ای از چند تصویر دروغ که توسط اکانت های برانداز و تجزیه طلب  در مورد حوادث سراوان سیستان و بلوچستان استفاده شده ، پرسش هایی را برای برخی از شهروندان ایجاد کرده است.

۱- تصویر این مادر و فرد زخمی ، تصویری است که توسط اکانت های پاکستانی و سه چهار سال قبل منتشر شده است .

‏۲-  تصویر فرد فوت کرده در حال لبخند زدن، متعلق به یکی از شهدای کشمیر  است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود. این تصویر بشدت توسط تجزیه طلبان برای جوسازی و تحریک شهروندان استان سیستان و بلوچستان ،  مورد استفاده قرار گرفته است.

‏۳- تصویر خودرویی با حجم انبوهی از برخورد گلوله که ادعا می شود خودرو سوخت برها بوده ، در واقع چند ماه قبل در سودان اتفاق افتاده است.

تعداد بازدید : 168


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از بیداری ملت

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین