پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۹۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با ارسال پیامی روز مددکار اجتماعی را تبریک گفت.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی طی پیامی روز مددکار اجتماعی را تهنیت گفته و ضمن گرامیداشت و تبریک این روز برای مددکاران پرتلاش و مشتاق آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون کرد.
 
متن کامل این پیام بدین شرح است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
افرادی که هنرمندانه در قلوب انسان‌ها نفوذ می‌کنند و آنها را با نام مددکار میشناسیم، همواره می‌کوشند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود، روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت کنند و ضمن تلاش برای تامین نیاز های اساسی آنان برای تبدیل شدن به افراد مولد و توانمند و خروج از چرخه‌های مستقیم حمایتی، با آنها همراه شوند.
 
مددکاران آزاده‌ای که در راه بهتر ساختن جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی همواره در تلاشند و میکوشند تا باری از دوش نیازمندان و مددجویان بردارند.
 
اینجانب ضمن تبریک روز مددکاری اجتماعی به این عزیزان به ویژه مددکاران پرتلاش شاغل در سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و تقدیر از تلاش‌های آنان، سلامتی و عاقبت به خیری را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
 
دستانتان پر توان و مهرتان روز افزون
 
سیدمالک حسینی
 
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 7  اسفند  1399  ، کدخبر1044002: www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین