پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۴۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
به گفته مسئول ریاست سازمان مدارس غیردولتی ۱۴ درصد مدارس کشور غیرانتفاعی است. این عدد در آمریکا ۱۱ درصد است این درحالی است که در قانون اساسی کشورمان به صراحت وظیفه دولت در تامین آموزش رایگان قید شده، اما در آمریکا که قید لزوم آموزش رایگان در قانون اساسی آن وجود ندارد.
شعار سال: به گفته مسئول ریاست سازمان مدارس غیردولتی ۱۴ درصد مدارس کشور غیرانتفاعی است. این عدد در آمریکا ۱۱ درصد است این درحالی است که در قانون اساسی کشورمان به صراحت وظیفه دولت در تامین آموزش رایگان قید شده، اما در آمریکا که قید لزوم آموزش رایگان در قانون اساسی آن وجود ندارد.

 جالبتر اینکه از ۱۸۷۶۰ مدرسه غیردولتی ۲۲۰۶ مدرسه توسط اشخاص حقوقی و مابقی توسط اشخاص حقیقی اداره می‌شود. از این ۱۹ هزار مدرسه غیر دولتی، ۱۸۰۰ مدرسه یعنی تقریبا ۱۰ درصد در تهران قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از بولتن نیوز، تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۱۴۷۸۳، www.bultannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین