پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
اگر نگاهی به مصوبات سفرهای دولت قبل به استان بیندازیم با رقم بالایی بیش از ۴۰۰ مورد برمیخوریم که همه چی دیده شده اما به مرحله اجرا درنیامده است.
شعارسال: نشست مشترک اعضای حزب اعتدال و توسعه استان با استاندار در آستانه سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل حوزه استانداری نیز حضور داشتند، مهندس هدایت اکبری اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه در سال ۸۷ وارد عرصه سیاسی شد که البته در استان ما با کمی تاخیر و همین یک سال و اندی پیش به صورت جدی وارد گوی معادلات سیاسی کهگیلویه و بویراحمد شد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بیان کرد: اعضای حزب توسعه عموماً از قشر فرهیخته استان که دارای جایگاه و پایگاه والای اجتماعی و برخوردار از نفوذ کلام هستند برگزیده شده اند.

* توسعه زیرساخت ها راه کاری عملی در برون رفت استان از توسعه نیافتگی

وی با اشاره به حمایت بی چون و چرای این حزب از دولت اعتدال گرای روحانی، اظهار داشت: در همه صحنه ها سعی نمودیم با اشاعه اقدامات خوب دولت و انعکاس مناسب نواقص و مشکلات حامی خوبی برای دولت در استان باشیم.

اکبری گفت: مسلماً مردم ما با روحیه میهمان نوازی که دارند میزبانان خوبی برای هیئت دولت خواهند بود و مجموعه دولت هم باید با فراهم کردن و ترمیم زیرساخت ها گام های مثمر ثمری در حل مشکلات بردارد.

عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه توسعه راه های و فرودگاه های استان برای جذب سرمایه گذار و توسعه صادرات و وارادات از مصادیق ملموس در توسعه زیرساخت هاست، خاطر نشان کرد: حزب اعتدال و توسعه با ظرفیت انسانی خوب و جایگاهی که در میان مردم و طوایف استان دارد آماده همکاری بیش از پیش با مجموعه دولت است و در بحث سفر هیئت دولت هم به خوبی آماده همکاری چند جانبه با سازمان های استان است.

در ادامه اعضای حزب اعتدال و توسعه ضمن اعلام آمادگی خود در حمایت و همراهی دولت برای به بیان برخی از خواسته های خود از استاندار کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.

دکتر موسی خادمی سخنران بعدی این مراسم بود که با تقدیر از عملکرد حزب اعتدال و توسعه اظهار داشت: ترکیب حزب اعتدال و توسعه خوب است و تمامی مجموعه فرهیختگان را در بر می گیرد و پتانسیل خوبی برای کمک به دولت را دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد احزاب را مقدمه ای برای بهبود کارها و اقدامات جمعی و حس جمع گرایی و همکاری در جامعه دانست و افزود: باید با انتخاب افراد خوب در جای مناسب باید زمینه اجرای خوب کارها را فراهم آورد.

* حزب اعتدال و توسعه نزدیک ترین حزب به رئیس جمهور است

موسی خادمی گفت: حزب اعتدال و توسعه اولین و نزدیک ترین مجموعه در کنار دکتر روحانی است و به همین واسطه ما هم رابطه خوب و اثربخشی با این حزب در استان داریم.

وی بیان داشت: طبیعتاً همیشه مشکلات و محدودیت هایی هست و ما با این وجود سعی کردیم با همراهی احزابی همچون اعتدال و توسعه بهترین خدمت رسانی به مردم را داشته باشیم.

استاندار استان با اشاره به سفر هیئت دولت به استان، خاطر نشان کرد: مسائل و دغدغه های مردم عمده ترین بحث های پیرامون سفر رئیس جمهور به استان است و در همین راستا با همکاری احزاب و گروه ها از جمله حزب اعتدال و توسعه به جمع آوری مطالبات مردمی پرداختیم.

مقام ارشد استان تصریح کرد: مطالبات مردمی، اهمیت و نیاز سنجی از خواسته ها، محدودیت های دولت و مواردی از این دست را به دقت بررسی کردیم و پیشنهادات عملی و امکان پذیر برای ارائه در سفر گزینش شده است.

* افشاگری استاندار از مصوبات بی حاصل دولت قبل

خادمی با اشاره به اینکه دولت به دنبال صداقت و راستگویی و دادن وعده های واقعی و امکان پذیر به مرده است، عنوان کرد: اگر نگاهی به مصوبات سفرهای دولت قبل به استان بیندازیم با رقم بالایی بیش از ۴۰۰ مورد برمیخوریم که همه چی دیده شده اما به مرحله اجرا درنیامده است.

وی گفت: ما لیستی از خواسته ها را به صورت کاملا منطقی تهیه کردیم، منابع تامین اعتبار این طرح ها هم پیش بینی شده و دولت هم وعده داده که در ۲ سال و یا کمی زمانبرتر به اتمام برساند.

خادمی گفت: بدون شک حضور گسترده مردم در سفر رئیس جمهور، پایگاهی اثرگزار برای بهره برداری و قدرت چانه زنی ما خواهد بود و به خوبی از این ظرفیت بهره خواهیم برد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار استان همیشه در مواقع حساس حامی و همراه دولت بوده اند، خاطرنشان کرد: به عقیده ما این سفر برای استان خوب است و مصوبات خوب و اثرگذاری را خواهیم داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری زاگرونا، تاریخ انتشار: سه شنبه 19 مرداد 1395، کدخبر: 189947، www.zagrona.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین