پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
چپ و راست با افتخار خبر می‌زنند که جلوی تغییر کاربری‌ها را گرفتیم و فلان و بسیار. اولا قانون در خصوص تغییر کاربری بشدت مشکل دارد، این را همه می‌دانند. ثانیا، بشدت سلیقه محور اجرا می‌شود. ثالثا برخی از اجرائیات در روند اعمال قانون، خودشان مرتکب جرایمی چند می‌شوند و در نهایت اینکه، حالا اجرا کردید، قراره توی این زمین چی بکارند؟ خودتان خنده تان نمی‌گیرد؟

شعار سال: عملیات قلع و قمع، دیوارکشی و پی کنی چهار هکتار از اراضی مزروعی واقع در محدوده روستای معین آباد مشهد انجام شد.

در ادامه گشت های مشترک نوروز ۱۴۰۰، اکیپ گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی،  ۴۰ هزار متر مربع از اراضی مزورعی مشهد را آزاد سازی کردند.

طی این عملیات اراضی که با دیوار کشی و پی کنی به ٤٠ قطعه جهت ساخت باغ ویلا تفکیک و تبدیل گردیده بود، در قالب اجرای تبصره ٢ ماده ١٠ با حضور نماینده دادستانی مرکز استان رفع تخلف گردید.

شهروندان محترم می توانند، گزارشات خود را در زمینه تصرف اراضی ملی، دولتی، منابع طبیعی و تخریب میراث فرهنگی، به شماره های ١٣٧ ، ١٣١ و ١٥٠٤ اعلام نمایند.

تعداد بازدید : 17

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین