پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۵۵۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
عضو کمیسیون آموزش گفت: معلمان سال‌هاست که به دنبال اجرای رتبه‌بندی هستند و مجلس یازدهم قطعاً با تصویب آن به این انتظار چند ساله پایان خواهد داد.
شعار سال: مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مجلس مصمم به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان است و دولت لایحه‌ای را به همین منظور به مجلس ارائه کرده است که پس از تعطیلات نوروزی مجلس در کمیسیون آن را بررسی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه رتبه بندی باید به صورت همه جانبه و نه تدریجی برای معلمان اجرا شود، ادامه داد: پیش از این دولت افزایش حقوق معلمان را به حساب رتبه‌بندی گذاشته بود که با تذکراتی که نمایندگان ارائه کردند مشخص شد که این موضوع اجرایی نشده است.

حدود ۸۰۰ هزار نفر شامل رتبه‌بندی معلمان می‌شوند

نماینده میانه در مجلس با اعلام اینکه حدود ۸۰۰ هزار نفر شامل رتبه‌بندی معلمان می‌شوند، افزود: رقمی که برای این منظور لازم است حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار میلیارد تومان است، امیدواریم دولت بتواند این رقم را تامین و در سال آینده این طرح را اجرا کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: معلمان سال‌هاست که به دنبال اجرای رتبه بندی هستند و مجلس یازدهم قطعاً با تصویب این لایحه به این انتظار چند ساله پایان خواهد داد.

اسماعیلی در پایان گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز اعتباراتی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، امیدورایم با تخصیص این اعتبار شاهد اجرای رتبه‌بندی معلمان در سال آینده باشیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۷۷۰۰۵۵۹، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید پاپی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
با سلام
چرا فقط وعده می دهید. اگر راست می گویید یک جلسه بگذارید و تمامش کنید . این همه صغری و کبری هم نچینید.
حمید پاپی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
با سلام
وعده تا کی؟ بس کنید مگر نمی گویید بودجه دارد پس چرا احکام را صادر نمی کنید؟
خسته شده ایم از این همه وعده سرخرمن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین