پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۵۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
عالم تبلیغات است و صد‌ها غلو و واقعیت آمیخته به هم. اما نکته جالب در این بانک مدعی خدمات نوین، حکایتی است که یکی از دوستان قبل از عید تعریف می‌کرد. روابط عمومی محترم بانک تجارت را به پیگیری و راست آزمایی موضوع دعوت می‌کنیم. اگر راست و درست بود، باید به عزیزان مان بگوئیم که شما وضع موجود را پاسخگو باشید، خدمات نوین و فلان وعده‌ها، پیش کش!
شعار سال: عزیزی تعریف می‌کرد که چند روز مانده به عید قرار بود که چکی از مطالبات شرکت برای مان ارسال شود. نیت بر آن بود که چک از بین حساب‌های مختلف شرکت، در حساب بانک تجارت مان خوابانیده شود. حساب بانک تجارت را بررسی کردیم و متوجه شدیم که یکی از توکن‌های اعضای هیات مدیره (صاحبان امضا) شرکت روشن نمی‌شود (جهت اطلاع برخی از خوانندگان محترم، توکن وسیله‌ای برای گرفتن کد یک بار مصرف برای ورود به اینترنت بانک است). احتمالا یا خراب شده و یا باطری تمام کرده بود.

با شعبه تماس گرفتیم، فرمودند که دیگر توکن نداریم، نقل و انتقال مبالغ را با چک انجام دهید؟ برای گرفتن مجوز ارسال کد به تلفن همراه هم، بعد از تعطیلات شریف بیاورید؟ آخه قبل از سال نو و ضرورت جابجایی پول و این جواب؟

با تلفن پشتیبانی بانک تماس گرفته شد و طرح موضوع گردید، گفتند صاحبان امضا می‌توانند فردا برای پر کردن لیست و برقراری ارسال رمز از طریق تلفن همراه، به شعبه مراجعه کنند.

نام شعبه و اسم شرکت، نزد رسانه محفوظ است و می‌تواند در اختیار روابط عمومی محترم بانک تجارت یا سرپرستی شعب شهر تهران، قرار گیرد.
 
تعداد بازدید : 15


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین