پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
از عزیزانمان در پلیس راهور می‌پرسیم که اقتدار به راه اندازی سامانه‌ها و استفاده نظام‌مند از فناوری‌های نوین است یا راه اندازی شوی تبلیغاتی و استفاده موردی از یک فناوری و تبلیغات منجر به ترساندن شهروندان؟ تا کی باید شاهد این نمایش‌های مسئله دار در کشور باشیم؟ اصلاح ساختار، افزایش کارآمدی و بهره وری و صد البته، افزایش نظارت‌های مردمی بر عملکرد پلیس راهور، از خواسته‌های برحق شهروندان است.

  شعار سال:  در خبرها آمده بود که نیروی انتظامی، در نوروز ۱۴۰۰ برای اولین بار خودروهای متخلف را با پهپاد جریمه کرد. اولین تصاویر از جریمه خودروها با پهپاد توسط پلیس را هم در ویدئوی پیوست، مشاهده می کنید.

اما چرا کسی از پلیس راهور نپرسید که جایگاه مدیریت فناوری پهپاد در سامانه فنی، اداری و مدیریت فناوری پلیس راهور کجاست؟ آیا شوی استفاده از یک پهپاد و جریمه چند صد خودرو ؟ محلی برای بالیدن دارد؟ چرا به فکر دوربین های نصب شده در جاده ها نیستید؟ گرفتن میانگین سرعت و جریمه هوشمند و خودکار چرا اینقدر تاخیر داشته است؟ کدام مرجع در پلیس راهور استفاده از نسل های مختلف دوربین کنترل بین جاده ای را نظارت می کند ؟ چقدر هزینه تاکنون برای خرید دوربین داده اید، دوربین هایی که در حال خاک خوردن بوده و فاقد کاربرد خاص هستند؟

چرا کسی نمی پرسد که حق شما را چه کسی می دهد ؟ آیا پول شهروندان را باد و آب آورده که به هر تشکیلاتی با هر سطح از کارآمدی داده شود؟ حتی اگر این تشکیلات ، تشکیلات معظمی چون پلیس باشد؟
چرا پلیس راهور هیچگاه خود را ملزم به پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه نمی داند؟ هزاران نقد و سوال از این پلیس و شیوه فعالیت آن در ذهن مردم و زبان رسانه ها وجود دارد.

آقای پلیس راهور، شوی فناوری نوین در هیچ کجای دنیا دلیلی بر توانمندی نبوده و نیست . لطفا در اصلاح ساختار و ارتقا عملکرد خودتان کوشاتر باشید.

تعداد بازدید : 6

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین