پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
حقیقت ماجرای ویلا سازی که توسط دکتر کیوان مرادیان نماینده مجلس در گفتگو با خبرگزاری فارس عنوان شده است به روایت حسین زحمتکش روزنامه نگار اقتصادی که نشان میدهد از اساس کذب می‌باشد.

  شعار سال: چه کسانی و با چه نیتی اطلاعات غلط را در اختیار این نماینده مجلس قرار میدهند تا وی را به حاشیه بکشانند تا او به صورت احساسی و بدور از فضای واقعیت برخورد نماید.

تعداد بازدید : 19

حضور خبرنگاران مازندران در شهرک صنعتی بشل و زمین مورد ادعایی که نماینده قائمشهر در  تریبون مجلس اعلام کرد در آن ویلاسازی و مکانی برای تفریح شده است.

خبرنگاران استان از نزدیک  دیدند  که نه تنها هیچ ویلایی در آن ساخته نشده است بلکه سرمایه گذار جدید در حال ساخت و ساز و نصب سوله صنعتی و تکمیل پروژه است.

فیلمی در فضای مجازی توسط تیم رسانه ای آقای دکتر مرادیان در حال انتشار است که از آن به عنوان ویلا نامبرده میشود تا بتوانند از این طریق ادعای این نماینده عزیز را اثبات نمایند

اما دیروز مدیران مسئول رسانه ها و روزنامه ها و خبرنگاران در این ساختمان حضور یافته و از نزدیک آن را مورد بررسی قرار داده اند که متوجه شدند این ساختمان اداری بوده و حتی مدل ساخت داخل آن که چندین سال از آن میگذرد برای کار اداری ساخته شده و تصویر کامل آن را خبرگزاری فارس به عنوان رسانه رسمی کشور منتشر کرده است تا خط بطلانی باشد بر ادعاهای دروغین فیک نیوزها که اطلاعات غلط را در اختیار این نماینده محترم مجلس قرار داده اند.

تعداد بازدید : 21

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین