پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۶۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه گفت: با خداحافظی شرکت ال جی از دنیای تلفن همراه، تاثیر و اختلال چندانی در بازار‌های ایران رخ نمی‌دهد.
شعار سال: محمدرضا عالیان سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، در خصوص خروج شرکت ال جی از دنیای تلفن همراه اظهار کرد: با خداحافظی شرکت ال جی از دنیای تلفن همراه، تاثیر و اختلال چندانی در بازار‌های ایران رخ نمی‌دهد.

او افزود: شرکت‌های بین المللی زمانی که از تولید محصولی دست می‌کشند، خدمات آن را تا زمان موجودی محصول در بازار ادامه می‌دهند و این موضوع همواره در سراسر دنیا وجود دارد و برند‌های معروف از آن پیروی می‌کنند.

سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه در پایان بیان کرد: شرکت ال جی هم به احتمال زیاد این روند را ادامه خواهد داد و اتفاقی که افتاده فقط خط تولید خود را متوقف کرده است و خدماتی همچون گارانتی و وارانتی آن ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، شرکت ال جی الکترونیکس کره جنوبی اعلام کرده که بخش گوشی همراه خود را که مدتهاست هیچ سوددهی برای آن ندارد، تعطیل می‌کند و از بازار گوشی‌های هوشمند بیرون می‌آید. به این ترتیب، ال‌جی اولین برند سازنده گوشی‌های هوشمند است که کاملاً از بازار این گوشی‌ها کنار می‌کشد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۱۵۸۱۹، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین