پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
برخی منابع خبری از دست داشتن یک جاسوس سابق موساد در کودتای نافرجام اردن خبر دادند.
شعار سال: به نقل از روزنامه یدیعوت آحارانوت و گزارش وبگاه اردنی نزدیک به خاندان سلطنتی این کشور، ظاهرا یک جاسوس سابق موساد در موضوع کودتای نافرجام اردن نقش داشته است.

منابع خبری در این راستا مدعی شده اند که، یک عامل موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) در کودتای اردن که سبب دستگیری چند نفر از نزدیکان پادشاه این کشور شد، مشارکت داشته است.

براین اساس، گفته می‌شود که جاسوس سابق موساد به شاهزاده «حمزه» و همسر وی پیشنهاد فرار از اردن را داده بوده است.

برخی منبع آگاه اردنی نیز از تداوم تحقیقات سرویس‌های امنیتی این کشور درباره تماس تلفنی این جاسوس با شاهزاده «حمزه» و جزئیات و علل پشت پرده آن خبر دادند.

نیرو‌های امنیتی اردن در روز شنبه، اعلام کردند که چند فرد نزدیک به «عبدالله دوم» پادشاه اردن، به دلایل امنیتی و تلاش برای کودتا را بازداشت کرده اند.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز طی اظهاراتی با اشاره به اینکه تحولات اخیر اردن موضوع داخلی این کشور است بر مناسبات امنیتی نزدیک اسرائیل با اردن تاکید کرده است.

از سوی دیگر آمریکا و عربستان سعودی نیز از پادشاه اردن به دنبال این کودتای نافرجام اعلام حمایت کرده اند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۶ فرودین ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۱۵۴۷۵، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: ردپای ، موساد ، کودتا ، اردن
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین