پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
دبیر کمیته امنیتی ـ انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد تصمیم وزارت کشور بر اعمال محدودیت‌هایی در مرز با ترکیه گفت: به دلیل ملاحظات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و دیپلماسی ما این موضوع را در یک جلسه فوق‌العاده بررسی کردیم و پیشنهادات را برای رئیس‌جمهور فرستادیم.

  شعار سال: حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد تصمیم وزارت کشور پس از بررسی پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر اعمال محدودیت های بیشتر در مرز با ترکیه گفت: به دلیل ملاحظات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و دیپلماسی ما این موضوع را در یک جلسه فوق‌العاده بررسی کردیم و پیشنهادات را برای رئیس جمهور و ستاد ملی مقابله با کرونا فرستادیم.
 
مدیر کل مرزی وزارت کشور ادامه داد: این موضوع در حوزه اختیارات وزارت کشور نبود که ما بخواهیم در این باره تصمیم‌گیری کنیم زیرا ابعاد آن فراتر از وزارت کشور بوده است. وزارت اقتصاد، صمت، فرهنگ و خارجه باید در این موضوع نظر بدهند و این گزارش به ریاست جمهوری ارسال شده تا نظر بدهند.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  فارس، تاریخ انتشار:  16 فروردین 1400، کدخبر: 14000116000398،www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین