پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
سال ۱۳۹۹ بود که آقایان دکتر زالی، بندی پی، معاون ترافیک شهرداری تهران و چند نفر دیگر به نقل از یک طرح پژوهشی گمنام مدعی شده بودند که کنترل کرونا به لغو طرح ترافیک ربطی ندارد. ادعایی که کررا از آن‌ها درخواست ارایه سند و انتشار طرح تحقیقاتی مورد بحث را کردیم، اما هیچخبری نشد. گفتیمکه در دولت بعد مسلما از این آقایان با ادله‌های قانونی شکایت کیفری می‌کنیم. اگر آقایان یادشان نیست، مجددا یادآوری کردیم. حال چه شده که برای وضعیت قرمز احتمالی تهران به فکر تغییر در طرح ترافیک افتاده اند؟
شعار سال: «عبدالرضا چراغعلی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره احتمال تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است، اما با توجه به شرایط جدید بیماری کرونا که بر استان تهران حاکم شده است قطعا تمهیداتی پیش‌بینی می‌شود، اما هنوز تصمیم‌گیری در این خصوص نشده است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله فردا در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به افزایش نرخ حمل و نقل عمومی از پایان خردادماه گفت: با توجه به تورم و هزینه‌های وارده بر ناوگان حمل و نقل عمومی پس از بررسی‌های کارشناسی و به پیشنهاد شهرداری تهران، تصویب شورای اسلامی شهر تهران و همچنین تایید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کرد.

چراغعلی با بیان اینکه این افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از ۳۱ خرداد ماه اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: نرخ مترو و اتوبوس حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد و تاکسی‌های شهری ۳۵ درصد افزایش قیمت خواهند داشت و هرگونه افزایش تا پیش از این زمان غیر قانونی است.

علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت، طی توئیتی از لغو نشدن طرح ترافیک پایتخت انتقاد کرد.

مشاور وزیر بهداشت در این باره در توئیتی نوشت: قرمز شدن تهران هم مانع لغو طرح ترافیک نشد. ظاهرا این طرح تا شرایط سیاه کرونایی هم ادامه دارد.

وی افزود: برخی مسئولان معتقدند که طرح ترافیک تاثیری در شلوغی مترو ندارد و شلوغی مترو و اتوبوس هم تاثیری در گسترش کرونا ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 16 فروردین 1400، کد خبر: 4959563،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین