پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۴۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
معاون استاندار کردستان در واکنش به انعکاس خبر وجود ۱۵۰ زن کوله‌بر در مناطق مرزی استان و شهرستان مریوان: بنا به گزارشات موجود و تاکید فرماندار شهرستان مریوان، وجود چنین امری صحت ندارد و تنها ساخته و پرداخته رسانه‌های بیگانه است. سوال ما این است که اگر امکان پذیر شده و عکس و شماره ملی و تماس این زنان به فرمانداری ارایه شد، حاضرند از مردم ایران اسلامی عذرخواهی نموده و استعفا دهند؟ یادمان نرود که با مخفی سازی احتمالی مشکلات، مشکلات حل نمی‌شوند. خبرنگار ما در حال راست آزمایی ادعای معاون فرماندار است

شعار سال:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان وجود و فعالیت ۱۵۰ زن کوله‌بر در مناطق مرزی استان و شهرستان مریوان را تکذیب کرد.

  ابراهیم زارعی امروز در جلسه ساماندهی وضعیت معیشت زنان مرزنشین با بیان اینکه نبود مهارت و آموزش‌های کاربردی تأثیر زیادی در عدم اشتغال و کارآفرینی ایجاد می‌کند، اظهار داشت: آموزش‌ها و مهارت‌هایی که به افراد ارائه می‌شود باید کاربردی و تضمین‌کننده اشتغال پایدار باشد اما متأسفانه خلاف این امر، مایه عذاب شده است.
 
وی گفت: اگر اشتغال و یا یک کار تولیدی در مناطق مرزی و روستایی ایجاد می‌شود باید در ادامه به فکر بازاریابی و فروش آن نیز بود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در واکنش به انعکاس خبر وجود 150 زن کوله‌بر در مناطق مرزی استان و شهرستان مریوان تصریح کرد: بنا به گزارشات موجود و تأکید فرماندار شهرستان مریوان، وجود چنین امری صحت ندارد و تنها ساخته و پرداخته رسانه‌های بیگانه است.
 
وی با تأکید به اینکه "ما در هر صورت موظف به رسیدگی به وضعیت خانواده‌های نیازمند و زنان سرپرست خانوار بدون درآمد در مناطق مرزی هستیم"، گفت: طی دو هفته آینده نهادهای حمایتی و دستگاه‌هایی که در این خصوص مسئولیت دارند باید یک طرح کامل و جامع جهت ساماندهی معیشت زنانی که در مناطق مرزی زندگی می‌کنند ارائه و نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کنند.
 
وی با ابراز اینکه "ما منکر وضعیت سخت معیشتی مردم و برخی ساکنان مناطق مرزی نیستیم" اضافه کرد: دولت با وجود همه مشکلات، گام‌های بسیار مهمی در جهت بهبود معیشت و رفاه محرومان برداشته است که می‌توان به تحویل هزار و 700 واحد مسکونی محرومان در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اشاره کرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در دو سفر معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به کردستان اعتبارات بسیار قابل‌توجهی به استان اختصاص یافت که متأسفانه رسانه‌های خودمان به‌روش بسیار بدی آن سفرها را تخریب کردند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:  16 فروردین 1400، کدخبر: 2479545، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
بازم جای شکر داره که تکذیب شد واقعا چه خبره تو مملکتی که از طلا و نفت داره منفجر میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
زنان کولبری شاید نکنند ولی کارهای دیگری برای امرار معاش خانواده که انجام می‌دهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین