پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال مشغول بررسی بدهی تازه‌ای است که سال گذشته از یک ایرانی در امارات قرض کرده بود.
شعار سال: در شرایطی که استقلال خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند و دغدغه اصلی تیم آماده شدن برای رویارویی با الاهلی عربستان در اولین گام است همچنان ماجرا‌های مربوط به بدهی‌های باشگاه ادامه دارد و در آخرین اتفاق، ظاهرا یک بدهی جدید از نوع دِرهم امارات هم به فهرست دیون باشگاه اضافه شده است.

صحبت از یک بدهی بین ۵۸۰ تا ۸۰۰ هزار درهمی است که علی‌الظاهر از تازه‌ترین یادگار‌های دوران احمد سعادتمند در باشگاه استقلال است. ظاهرا حوالی یک سال قبل مدیر باشگاه استقلال برای رتق فتق امور و ظاهرا برای پرداخت بخشی از قرارداد شیخ دیاباته که چیزی نمانده بود قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و دست آبی‌ها را در حنا بگذارد، از فردی در امارات ۵۸۰ هزار درهم قرض کرده و قرار بوده با ارزش افزوده این پول را برگرداند.

جالب اینجاست که ظاهرا این داد و ستد مالی و چک بانکی که استقلال به شخص قرض‌دهنده داده در اسناد مالی باشگاه درج نشده و حالا شخص مورد نظر دنبال اصل و فرع پول است و این رقم با درصدی افزیش به خاطر دیرکرد، به حدود ۸۰۰ هزار درهم رسیده که در بازار امروز ارز معادل حدود ۵.۵ میلیارد تومان می‌شود.

دیروز سهیل یحیی‌زاده مشاور اقتصادی باشگاه استقلال در توضیح ماجرای پیش‌آمده به رادیو جوان اعلام کرد که مدیریت باشگاه در حال بررسی اتفاق پیش‌آمده است و ظاهرا عدد و رقم دقیقی در مورد بازپرداخت استقراض مدیران قبلی به دست نیامده و در حال حاضر باشگاه مشغول جست‌و‌جو در این زمینه است. یحیی‌زاده البته به هواداران باشگاه اطمینان داد که در این ماجرا، خطری متوجه تیم استقلال نیست و به عبارتی باشگاه در تلاش است تا ابتدا این بدهی قبلی را تعیین وضعیت کند.

از سوی دیگر احمد سعادتمند نیز پس از انتشار خبر بدهی جدید از سوی استقلال اعلام کرده که تا پایان فصل صبر می‌کند و آن وقت در مورد این مسائل حرف خواهد زد. به این ترتیب ماجرا‌های مدیریت باشگاه استقلال احتمالا در تابستان پیش‌رو باز هم محل جدل و مباحثه بین مدیران قبلی و فعلی خواهد بود. عجالتا تیم باید خود را مهیای حضور موفق در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کند و در عین حال مراقب کرونا هم باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیدار نیوز، تاریخ انتشار:۱۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۸۵۳۳۵، www.didarnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین