پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۶۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی سازمان‌ها مانند بانک ها، تامین اجتماعی و امور مالیاتی خودشان مانع بر سر راه تولید هستند گفت: دست و پای تولیدکنندگان در دام این سازمان‌ها گرفتار شده و همین باعث شده است که تولید در کشور به سمت تعطیلی برود.
شعار سال: «علیرضا شهبازی»، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه شعار جهش تولید که سال قبل مقام معظم رهبری مطرح کردند در بسیاری از بخش‌ها آنگونه که باید محقق نشد گفت: دولت آنگونه که باید نتواست در زمینه تحول و جهش تولید موفق باشد از این رو رهبر معظم انقلاب امسال را نیز با شعار تولید نامگذاری کردند.
 
فرمان ۷ سال گذشته دولت راهگشای کشور نیست

شهبازی با اشاره به اینکه اگر دولت بخواهد امسال را نیز با همان فرمان قبلی حرکت کند نمی‌تواند در ماه‌های باقی مانده از مسئولیت خود عملکرد مثبتی از خود برجای بگذارد تصریح کرد: دولت باید موانع سرمایه گذاری و تولید را از جلوی پای سرمایه گذاران بردارد والا حرکت با همان فرمانی که طی ۷ سال و نیم بوده راهگشا نخواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه صف‌های مرغ در همه جای کشور نشان می‌دهد دولت اراده‌ای برای حل مشکل معیشت مردم ندارد تاکید کرد: دولت از ابتدا درگیر حاشیه بود در حالی که باید با احساس مسئولیت به مشکلات مردم رسیدگی کرده و توجهشان به داخل کشور باشد دولت تمام چشمش را به بیرون از کشور دوخته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برخی سازمان‌ها مانند بانک ها، تامین اجتماعی و امور مالیاتی خودشان مانع بر سر راه تولید هستند عنوان کرد: دست و پای تولیدکنندگان در دام این سازمان‌ها گرفتار شده و همین باعث شده است که تولید در کشور به سمت تعطیلی برود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه وقتی کشوری با مشکل تحریم‌های بین المللی مواجه است برای جبران آن به واحد‌های تولیدی کمک می‌کند تا اقتصاد داخلی را به حرکت در آورد تاکید کرد: متاسفانه در کشور ما دولت نه تنها به کارگاه‌های تولیدی کمک نکرد بلکه مانعی بر مسیر آن‌ها نیز ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عید مردم در صف‌های مرغ گذشت و دولت هیچ اقدامی برای ساماندهی بازار نکرد خاطرنشان کرد: دولت صف‌های مرغ را برای ماه رمضان جمع کند و با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به تنظیم بازار اقدام کرده تا از افزایش قیمت کالا‌های اساسی جلوگیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دانا، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۲۱۹۹۲، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
خود تامین اجتماعی دست پروده دولت هایی هست که بدهی هاشون رو باهاشون صاف نکردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین