پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
دادسرای نظامی ناحیه کاشان صبح امروز و با حضور مسئولان کشوری واستانی افتتاح و راه اندازی شد.وظایف این دادسرا قرار است رسیدگی به جرائم خاص نظامی، انتظامی و نیرو‌های مسلح باشد و در حال حاضر شامل بخش‌هایی مانند دادیاری، اجرای احکام، ابلاغ و تحقیق می‌شود.
شعار سال: رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: دادسرای شمال استان اصفهان به مرکزیت کاشان با هدف تحت پوشش قرار دادن شهرستان‌های مجاور و همچنین کاهش رفت وآمد مردم به استان جهت پیگیری پرونده‌های متشکله راه اندازی شده است.
 
رسیدگی به جرائم خاص نظامی

سید محسن بنیمی تاکید کرد: رسیدگی به جرائم خاص نظامی، انتظامی و نیرو‌های مسلح جز وظایف اجرایی این دادسرا است و در حال حاضر شامل بخش‌هایی مانند دادیاری، اجرای احکام، ابلاغ و تحقیق می‌شود.

وی دسترسی به موقع و آسان شهروندان کاشانی و شمال استان اصفهان به مراکز قضایی را از جمله اولویت‌هایی برشمرد که از گذشته مورد نظر بوده است و تصریح کرد: مقرر شد محل دادسرای نظامی کاشان در مکانی در مرکز شهر باشد تا مردم رفت وآمد راحتری به این مراجع داشته باشند.

دادسرای نظامی ناحیه کاشان جنب دادسرا عمومی و انقلاب کاشان طبقه اول ساختمان اداره تعاون و در مجاورت بازرسی کاشان دایر خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۱۸فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۹۶۴۱، ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین