پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: بخشی از دیواره های ضلع جنوبی سرای تاریخی وزیر مرمت و ساماندهی می‌شود.

شعار سال: احسان نورانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به خطر ریزش دیواره ضلع جنوبی سال گذشته عملیات بی خطرسازی دیواره جنوبی انجام شده بود و در سال جاری بخشی از دیواره جنوبی سرای تاریخی وزیر مرمت خواهد شد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین افزود: این بنای تاریخی موقوفه است و با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و با هماهنگی و جذب سرمایه گذار مرمت و بازسازی خواهد شد.

سرای وزیر قزوین از بناهای تاریخی مربوط به دوره قاجار بوده و در بخشی از بازار سنتی قزوین در جوار مسجد النبی (ص) قرار دارد که در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۷۹ با شمارهٔ ثبت ۳۳۱۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۵۹۶۰۹، www.ilna.news.ir.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین