پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
سازمان عفو بین‌الملل در گزارش سالانه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی در عرصه قوانین بین‌المللی، آشکارا تعهدات خود در قبال فلسطینیان را نقض می‌کند و مقامات این رژیم در فراهم کردن واکسن کرونا برای ۵ میلیون فلسطینی ساکن کرانه باختری و نوار غزه کوتاهی می‌کنند.
شعار سال: در گزارش سازمان عفو بین‌الملل آمده است که اقدامات رژیم اشغالگر قدس شامل تبعیض سازمان‌یافته در سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی است و رژیم صهیونیستی به‌عنوان یک قدرت اشغالگر طبق قوانین بین‌المللی به‌طور آشکاری تعهدات خود را نقض می‌کند.

سازمان عفو بین‌الملل تاکید کرد با وجود آن‌که دولت خودگردان فلسطین اعلام کرده است واکسن مورد نیاز خود را از طریق روسیه تأمین خواهد کرد، طبق توافق اسلو، مقامات صهیونیستی در صورت شیوع بیماری‌های واگیردار مسئول هستند.

در گزارش سازمان عفو بین‌الملل همچنین بر دیگر جنایات رژیم صهیونیستی شامل حملات پیاپی علیه ساکنان فلسطینی، آزار و اذیت قضایی، صدور منع تردد و تهدید منتقدان و مخالفان ازجمله «لیث ابو زیاد» یکی از کارکنان سازمان عفو بین‌الملل تاکید شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از هارپی‌نیوز، تاریخ انتشار ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: -، harpynews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین