پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
سفیر میانمار در انگلیس پس از آن که او را به سفارت این کشور راه ندادند، مجبور شد شب را در ماشینش در نزدیکی سفارت سپری کند.

شعار سال:سفیر میانمار در انگلیس بعد از آنکه علیه کودتای ارتش در این کشور آسیای جنوب شرقی حرف زد، در سفارتخانه این کشور در مرکز لندن پشت در ماند.
 
به گزارش فرارو، شب چهارشنبه به کیاو زوار مین، سفیر میانمار در لندن اجازه داده نشد که وارد سفارتخانه این کشور واقع در خیابان چارلز در منطقه می‌فیر شود.
 
وی گفت: نگذاشتند وارد ساختمان شوم. گفتند طبق دستور دریافتی از پایتخت نمی‌توانند به من اجازه ورود بدهند.
 
سفیر میانمار در مصاحبه با روزنامه تلگراف گفته بود: ارتش میانمار دست به کودتا زده است
 
کیاو زوار مین افزود: این کودتا است. اینجا بریتانیا است. ما در میانمار، برمه نیستیم. نمی‌توانند چنین کاری بکنند. خواهید دید که دولت بریتانیا اجازه چنین کاری را نخواهد داد.
 
ماه پیش میانمار کیاو زوار مین را فراخواند، زیرا علیه کودتای اخیر ارتش در این کشور صحبت کرده و خواستار آزادی آنگ سان سوچی رهبر غیرنظامی این کشور آسیای جنوب غربی شده بود.
 
نخست وزیر انگلیس پیش از این، براندازی دولت منتخب مردم در میانمار را محکوم کرده بود.

تعداد بازدید : 3



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فرارو  ، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1400، کدخبر: 483274، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین