پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۷۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان شاهد جهش خوبی در افزوده شدن تخت‌های بیمارستان بودیم، گفت: ۱۴ هزار تخت بیمارستانی با وجود شیوع ویروس کرونا در قالب پویش ره سلامت در کشور افزوده شد.
شعار سال: دکتر قاسم جان‌بابایی روز پنجشنبه در جریان بازدید از بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهارداشت: سیستان و بلوچستان از جمله استان‌هایی است که با وجود نیاز در این مدت شاهد جهش خوبی در افزوده شدن تخت‌های بیمارستان بودیم به طوری که تنها در ۲ بیمارستان ایرانمهر و علی‌بن ابیطالب (ع) بیش از ۵۴۰ تخت به سرجمع تخت‌های این استان اضافه خواهد شد.

وی گفت: همچنین عملیات ساختمانی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان که در واقع طرح توسعه بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) است تقریبا به پایان رسیده و امیدواریم عملیات تجهیز این بیمارستان در یک ماه آینده به پایان برسد.

معاون وزیر بهداشت و درمان افزود: با افتتاح این ساختمان بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) به یک مجموعه عظیم درمانی تبدیل خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۸۸۷۸۵، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین