پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: در پی شهادت مظلومانه شهیدان مهدی مجلل و میکائیل هاشمی در منطقه حفاظت شده فیله خاصه زنجان به دستور دکتر عیسی کلانتری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، ۲ باب ساختمان محیط بانی در این منطقه از استان احداث خواهد شد.

شعار سال:حسین آبسالان، افزود: این ۲ پاسگاه محیط بانی به نام "مهدی مجلل" و "مکائیل هاشمی" که دوشنبه شب به دست شکارچیان غیرمجاز با شلیک گلوله به فیض شهادت نایل آمدند مزین خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این کار بنا به دستور ویژه معاون رییس جمهوری و سازمان حفاظت محیط زیست صورت می گیرد، اظهار داشت: همچنین در این رابطه، مجوز ۱۰ سهمیه استخدام محیط بان در منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" را صادر کردند.
 
آبسالان، افزود: دکتر کلانتری، پس از گزارش شهادت این ۲ محیط بان زنجانی، ضمن پیگیری موضوع در همان ساعات اولیه و مکاتبه با رییس قوه قضائیه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار زنجان به فوریت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کل کشور را به این استان اعزام کرده و دستور ویژه‌ای در جهت تأمین امکانات منطقه حفاظت شده فیله خاصه، صادر کردند که این جای تقدیر دارد.
 
وی تصریح کرد: احداث این ۲ پاسگاه محیط بانی به نام این شهدای گرانقدر و عزیز و استخدام ۱۰ نفر محیط بانان در منطقه فیله خاصه زنجان از طریق معاونت‌های سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان پیگیری و اجرا می شود.
 
این ۲ محیط بان، دوشنبه شب حین عملیات تعقیب و گریز شکارچیان خاطی و غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فیله خاصه که از سال ۸۶ جزو مناطق شکار ممنوع استان زنجان اعلام شد و وسعت آن نیز ۱۱۰ هزار و ۵۳۲ هکتار است به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:  19 فروردین 1400، کدخبر: 84288263، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
غیر از شکار غیر مجاز حیوانات کشتن انسانها هم از اهداف شماست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین