پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۳۶۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
داوود نصرآبادی مدعی است که با پاکستان تفاهمنامه پولی دو جانبه بستیم، یک سال فرصت داشتیم، بانک مرکزی بی‌توجهی کرد و فرصت را از دست داد! علاوه بر این، روسیه چند بار از ما خواسته پیمان پولی منعقد کنیم، ولی بانک مرکزی توجهی نکرده است.

شعار سال:وابستگی نظام پرداخت‌ها در تجارت فرامرزی ایران و استفاده از ارزهای جهان روا همچون دلار، منجر به آسیب‌پذیری فزاینده اقتصاد ایران در مقابل تحریم‌های اقتصادی شده است. ایالات‌متحده آمریکا با آگاهی از این امر، مبادرت به وضع تحریم‌های مالی نموده که موجب اختلال شدید در انجام تبادلات مالی بین‌المللی ایران گردیده است. در راستای کاهش آثار تحریم‌های مالی، پیمان‌های پولی دو جانبه می‌توانند با حذف استفاده از ارزهای ثالث، چرخه پرداخت‌ها در تجارت فرامرزی بین کشورها را تسهیل کنند. البته پیمان‌های مزبور دارای ملاحظات اقتصادی و اجرایی هستند که در صورت عدم رعایت، منتهی به تضعیف صنایع داخلی و کاهش ارزش دارایی‌های ارزی بانک مرکزی خواهد شد.

داوود نصرآبادی مدعی است که  با پاکستان تفاهمنامه پولی دو جانبه بستیم، یک سال فرصت داشتیم، بانک مرکزی بی‌توجهی کرد و فرصت را از دست داد! علاوه بر این ، روسیه چند بار از ما خواسته پیمان پولی منعقد کنیم ولی بانک مرکزی توجهی نکرده است .

تعداد بازدید : 8


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
بانك مركزي در ايران به هيچ عنوان نميتونه كسري بودجه و ارزي رو تامين كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین