پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
فرماندار قم با اشاره به آمار نهایی ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری در این استان گفت: ۳۹ داوطلب این انتخابات ثبت نام خود را در قم نهایی کرده که این افراد برای حوزه‌های انتخابیه قم، خراسان رضوی، مازندران و تهران در این استان نام‌نویسی کرده‌اند.

شعار سال: مرتضی حیدری" افزود: از این تعداد، تعداد داوطلبان ثبت نام شده نهایی برای حوزه انتخابیه قم هفت نفر، برای حوزه انتخابی خراسان رضوی چهار نفر، برای حوزه انتخابی استان مازندران پنج نفر و برای استان تهران ۲۳ نفر بوده است.

وی همچنین با اشاره به آمار نهایی انتخابات ششمین دوره شورای شهر در این استان گفت: ثبت نام ۴۷۷ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در این استان قطعی شده است.

فرماندار قم، کاهش داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در این استان نسبت به دوره قبل را مورد اشاره قرار داد و افزود: تعداد داوطلبان شوراهای شهر در این استان از ۶۸۹ داوطلب در پنجمین دوره شوراهای شهر در این استان به ۴۷۷ داوطلب در ششمین دوره این شوراهای کاهش یافته است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود.

استان قم دارای ۶ شهر  قم، قنوات، جعفریه ، کهک، دستجرد و سلفچگان است. شورای شهر قم شامل ۱۳ عضو اصلی و پنج عضو علل البدل و شوراهای سایر شهرهای استان دارای پنج عضو اصلی و سه عضو علل البدل هستند که در مجموع شوراهای شهر قم دارای ۳۷ عضو اصلی و ۲۰ عضو علل البدل است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۸۷۹۰۱، www.irna.ir.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
بعد از ثبت نام باید دید چه کسانی تأیید صلاحیت می‌شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین