پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
امام جمعه قزوین گفت: دستگاه قضا به درخواست و مطالبات مالکان و اهالی شهرک اندیشه قزوین رسیدگی کند تا مشکلات مردم در این ناحیه منفصل شهری برطرف شود.
شعار سال: رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین امروز به دیدار آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین رفتند و درباره پرونده‌های شهرک اندیشه و شهرک نیاوران گزارش‌هایی را به نماینده، ولی فقیه ارائه دادند.

امام جمعه قزوین در دیدار نوروزی خود با رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین اظهار داشت: دستگاه قضا به درخواست و مطالبات مالکان و اهالی شهرک اندیشه قزوین رسیدگی کند تا مشکلات مردم در این ناحیه منفصل شهری برطرف شود.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی اضافه کرد: متاسفانه در موضوع شهرک اندیشه قزوین بعضی از افراد مسئولیت‌های اجتماعی و قانونی را زیر پا گذاشتند و مرتکب تخلفاتی شده‌اند که متاسفانه تخلفات این عده قلیل برای گروه زیادی از مردم دردسر و گرفتاری مالی ایجاد کرده است. به همین خاطر قوه قضائیه باید با جدیت تمام به مشکلات اهالی اندیشه رسیدگی کرده و مانع تضییع حق مردم شود.

عابدینی با اشاره به تاثیر بالای نظارت قبل از وقوع جرم گفت: اگر دستگاه‌های نظارتی نظارت‌های دقیق را به موقع و قبل از وقوع تخلف انجام دهد، جلوی بسیاری از تخلف‌ها گرفته می‌شود و به همین خاطر نهاد‌های نظارتی و حراستی باید بیش از گذشته کار خود را جدی بگیرند تا شاهد ارتکاب جرائم بزرگی مانند زمین‌خواری نباشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه چنین جرائمی با توجه به اینکه با سرنوشت مردم و افراد درگیر هستند، آسیب‌های اجتماعی زیادی را برای مردم به وجود می‌آورند و آن‌ها را به دردسر زیادی می‌اندازند.

مشکل اهالی شهرک اندیشه مربوط به تخلف چند تن از اعضای هیئت امنای این شهرک در مورد اتساع غیرقانونی زمین‌هایشان است که به شکل غیرقانونی و بدون طی روند قانونی تغییر کاربری اراضی خود بیش از ۲۰ هکتار زمین را به مایملک خود تبدیل کرده‌اند که در نهایت با ورود دستگاه قضائی رئیس شورای شهر قزوین هم در این رابطه بازداشت شد و دادستان قزوین اعلام کرد که مشکل مجوز ساخت نیمی از اهالی شهرک برطرف شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۲۴۸۰۷۲۶، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین