پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
کمالوندی در پاسخ به سؤالی مبنی بر بروز برخی از شایعات در خصوص خرابکاری بودن این رخداد گفت: هم اکنون اطلاعات کافی در این زمینه وجود ندارد و باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد.
شعار سال: بهروز کمالوندی از وقوع حادثه‌ای بامداد امروز (یکشنبه) در بخشی از شبکه برق تاسیسات غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز خبر داد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است.
 
کمالوندی افزود: علل حادثه در دست بررسی است و متعاقبا اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.


قطع برق تاسیسات نطنز خرابکاری است؟
 
کمالوندی با اشاره به رخداد واقع شده در تأسیسات هسته‌ای نطنز افزود: در بخشی از قسمت‌های برق مجتمع شهید احمدی روشن قطع برق رخ داده و حادثه‌ای اتفاق افتاده است که این امر در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: هنوز علت قطعی برق مشخص نشده است و باید بررسی کنیم، اما خوشبختانه هیچ تلفات و مشکل خاصی رخ نداده و این حادثه در دست بررسی است که متعاقبا اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

کمالوندی در پاسخ به سؤالی مبنی بر بروز برخی از شایعات در خصوص خرابکاری بودن این رخداد گفت: هم اکنون اطلاعات کافی در این زمینه وجود ندارد و باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد.
 
 
تعداد بازدید : 0


شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۰۷۲۰۹۸، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
تورخدا یکبارم که شده خودتون حقیقت رو به مردم بگید نزارید هی از این رسانه و اون رسانه دنبال واقعیت باشند.مردم دیگه آگاهیشون رفته بالا به همه مسائل اشراف دارن و خبر دروغ رو از حقیقت تشخیص میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین