پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
پروانه گفت: از دیدگاه من بهترین استان برای میزبانی از تیم‌های آسیایی تهران است، اما اگر بخواهند این میزبانی را به استانی دیگری بدهند باید شیراز در اولویت باشد. با این حال شهر‌هایی مانند تبریز، اصفهان و مشهد هم پتانسیل گرفتن میزبانی را دارند.
شعار سال: حسن پروانه، درباره کسب میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا اظهار کرد: متاسفانه چندی پیش به دلیل شرایطی که پیش آمد میزبانی مسابقات مهمی، چون رقابت‌های جوانان آسیا از ایران گرفته شد، اما اینکه پس از آن باز هم رایزنی و نامه نگاری‌ها ادامه پیدا کرد و در نهایت میزبانی رویداد مهمتری، چون قهرمانی مردان آسیا به ایران داده شود جای خوشحالی دارد. قطعا این اتفاق و حضور تیم‌های آسیایی می‌تواند هم از نظر سیاسی، اجتماعی و هم از نظر ورزشی برای کشورمان منشا خیر باشد.

او با اشاره به سالن میزبان این مسابقات توضیح داد: از دیدگاه من بهترین استان برای میزبانی از تیم‌های آسیایی تهران است چرا که هم از سالن خوبی داریم و از نظر هتل و سایر امکانات مانند رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ... وضعیت مطلوب تری را در جریان مسابقات لیگ شاهد بودیم، اما اگر طبیعتا بخواهند این میزبانی را به استانی دیگری بدهند باید شیراز در اولویت باشد، چون برای میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خیلی زحمت کشیدند. با این حال شهر‌هایی مانند تبریز، اصفهان و مشهد هم پتانسیل گرفتن میزبانی را دارند.

پروانه درخصوص انتخاب مربی تیم ملی گفت: با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورده و الان هم که وضعیت کاملا قرمز است، هم دست فدراسیون بسته است و هم دست مربی که بخواهد به ایران بیاید، اما تا جایی که اطلاع دارم فدراسیون در حال رایرنی با چند گزینه است تا بتواند مربی خوبی را در اختیار بگیرد. مربی‌های خارجی با قیمت دلاری که الان در ایران است هزینه زیادی را به فدراسیون متحمل کرده اند بنابراین به نظرم مربی که انتخاب می‌شود در همه رده‌های سنی به کار گرفته شود. به هر جهت مربی که ماهیانه ۵۰ هزار دلار یا یورو بخواهد دریافت کند نباید در هتل بیکار بماند.

پروانه در پایان خاطرنشان کرد: نظر خودم این است که با این میزبانی می‌توانیم اتفاقات خوبی را برای هندبال رقم بزنیم. به ویژه که ۵ میلیارد هم اعتبار مستقیم در بودجه امسال کشور به صورت مجزا از بودجه وزارت ورزش برای هندبال در نظر گرفته شده که می‌تواند به نفع جامعه هندبال باشد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۳۱۵۷، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
چه خوب باز خوبه در این اوضاع کرونا و اینهمه اخبار بد یه خبر خوب در حوزه ورزشی ما افتاده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین