پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
معاون امور بندر و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه چندین کشتی در اسکله‌های بندر شهید رجایی به منظور تامین کالا‌های اساسی پهلوگیری کرده‌اند، گفت: این کشتی‌ها حامل ۶۹هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج، ۲۵ هزار و ۶۰۰ تن روغن خوراکی،۶۷هزار و ۵۰۰ تن شکر و همچنین کشتی دیگری حامل ۴۴ هزارتن روغن خوراکی از جمله این شناور‌ها هستند.
شعار سال: منصور خرمشکوه اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد اقتصادی دولت مبنی بر تخلیه به موقع کالا‌های اساسی از بنادر کشور و در راستای سرعت بخشی به تخلیه این کالا‌های اساسی، انبار‌های مسقف بندر شهید رجایی برای ارایه خدمات در اختیار فعالان بندری و صاحبان کالا‌های اساسی قرار گرفته است.

وی همچنین از ورود پنج کشتی دیگر حامل کالا‌های اساسی طی روز‌های آینده در بندرشهیدرجایی خبر داد و افزود: این کشتی‌ها حامل ۶۹هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج، ۲۵ هزار و ۶۰۰ تن روغن خوراکی،۶۷هزار و ۵۰۰ تن شکر و همچنین کشتی دیگری حامل ۴۴ هزارتن روغن خوراکی از جمله این شناور‌ها هستند.
 
معاون امور بندر واقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: در حال حاضر چندین کشتی در اسکله‌های بندر شهید رجایی پهلوگیری کرده‌اند که در حال تخلیه کالا‌های خود هستند همچنین یک کشتی حامل کود نیز با وزن ۴۲ هزارو ۲۰۰ تن هم اکنون در حال تخلیه می‌باشد.

خرمشکوه بیان اینکه در شرایط اقتصادی جاری یکی از اهداف مهم و اولویت‌های کاری دولت و به خصوص سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور است، به ماه مبارک رمضان و نیاز ضروری مردم به کالا‌های اساسی به ویژه گندم، روغن و برنج اشاره و ابراز امیدواری کرد با ورود این کشتی‌ها و تخلیه به موقع کالا‌ها بخش زیادی از مایحتاج ضروری مردم تخلیه و با ورود به بازار‌های داخلی به دست مردم برسد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر ۱۴۰۰۰۱۲۴۱۳۲۳۵، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
گرانی روغن یا کمبود آن پس نشانه چیست ؟ احتکار یا تحریم یا عدم مدیریت صحیح !
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین