پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
خودسیانی، فیلمنامه نویس گفت: همه افرادی که سریال‌های نمایش خانگی را می‌سازند از تلویزیون آمدند درواقع این‌ها رانده شدگان تلویزیون هستند. در حال حاضر نیز بالا دستی‌های تلویزیون دست گذاشته اند روی آن که کنترل شبکه نمایش خانگی را به دست بگیرند.
شعار سال: علی خودسیانی فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس آثاری، چون «دنیای شیرین»، «تولدی دیگر»، «همچون سرو»، «بازی پنهان»، «فصل زرد» و «من نه منم» است.

خود سیانی در این خصوص که چه کاری آماده در دست دارد و مشغول چه کاری است گفت: خیر، در حال حاضر هیچ کاری آماده پخش ندارم. وقتی می‌بینم که کار کردن بی اجر است و دستمزدی ندارد چرا باید کار کنم.

این نویسنده در ادامه و با اشاره به این سوال که در شرایط فعلی نگارش چه نوع از قصه‌هایی می‌تواند مخاطب را جذب کند؟ بیان کرد: مخاطبین سلیقه‌های مختلف دارند و باید ژانر‌های متفاوت و متنوعی تولید شود. در حقیقت اگر مخاطب ژانر جنایی را بیشتر می‌پسندد فیلم و سریال‌های پلیسی تولید شود و اگر کمدی دوست دارد، آثار طنز در تولیدات بیشتر دیده شود. راستش اینگونه هم نیست که بگوییم حتما باید از این به بعد به همین نوع سبک‌ها بسنده کنیم. این‌ها سیاست‌های غلطی است که رایج شده است.

او در رابطه با اینکه شبکه نمایش خانگی با ممیزی کمتر کار تلویزیون را سخت نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: دلیل رواج شبکه‌های نمایش خانگی به خاطر قصور تلویزیون بود اگر آزادی بیشتری به نویسنده‌ها می‌دادند و اگر برای کارگردان‌ها موضوعات را آزاد می‌گذاشتند و محدودیت‌ها را به حد اقل می‌رساندند قطعا تلویزیون بهتر از نمایش خانگی جلو می‌رفت. در حقیقت همه این افرادی که سریال‌های نمایش خانگی را می‌سازند از تلویزیون آمدند درواقع این‌ها رانده شدگان تلویزیون هستند. در حال حاضر نیز بالا دستی‌های تلویزیون دست گذاشته اند روی آن که کنترل شبکه نمایش خانگی را به دست بگیرند و مسلما این رسانه نیز مانند تلویزیون خواهد شد.

علی خودسیانی در پایان و در خصوص این سوال که آیا حقیقت دارد که یک نویسنده می‌تواند فیلم و سریال را با بازیگر و لوکیشن کمتر، ارزان یا گران بنویسد؟ اظهار کرد: بله، حتما همینطور است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۵ فرودین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۴۵۹۸۷، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
خدائیش من بعنوان یک مخاطب نمایش خانگی تنها سرگرمی و دلخوشیم تماشای همین سریالهای خانگی است و بس.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین