پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ منجر به تعادل بازار ماهی شده است، گفت: با توجه به کاهش تقاضای خرید، قیمت قزل آلا نسبت به ایام قبل از عید تفاوتی نداشته است.
شعار سال: آرش نبی زاده مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی از ثبات قیمت قزل آلا در بازار خبر داد و گفت: نرخ قزل آلا نسبت به ایام قبل از عید تفاوتی نداشته است، هر چند طبق روال همه ساله افت قیمت بعد از عید انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه بازار ماهی نسبت به سال‌های قبل بهتر است، افزود: افزایش قیمت مرغ منجر به تعادل بازار ماهی شده است.

نبی زاده ادامه داد: همه ساله بعد از عید، قیمت قزل آلا به علت افت شدید تقاضا در بازار کاهش چشمگیری دارد چرا که بنابر فرهنگ نادرست خانوارها، در ۶ ماهه اول سال مصرف ماهی به حداقل می‌رسد.
 
تاثیر شیوع ویروس کرونا بر زیان تولیدکنندگان

این مقام مسئول با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بر زیان تولیدکنندگان تاثیر بسزایی داشت، گفت: سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، تولیدکنندگان بازار را از دست دادند و از طرفی تولیدات قفس به علت گرم شدن آب سد‌ها در اردیبهشت و خرداد وارد بازار می‌شود که در این ایام کاهش تقاضا در برابر عرضه، افت قیمت در بازار را به دنبال دارد، همانگونه که سال گذشته قزل آلا ۸ هزار تومان کمتر از نرخ تمام شده تولید در بازار عرضه می‌شد.

وی درباره آخرین وضعیت صادرات قزل آلا بیان کرد: بنابر آخرین آمار سال گذشته ۱۵ هزار تن قزل آلا صادر شد که امسال هم امیدواریم صادرات استمرار یابد چرا که سال گذشته صادرات توانست تا حدی از زیان تولیدکنندگان بکاهد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی در پایان از پیشنهاد خرید تضمینی مجلس برای خرید ماهی خبر داد و گفت: در قانون به صراحت آمده که خرید تضمینی شامل دام، طیور و آبزیان است که با حمایت سازمان شیلات و تعاون روستایی امیدواریم این قانون اجرا شود تا در مواقعی که بازار دچار نوسان می‌شود، بتوانیم در قالب وام‌های کم بهره خرید را انجام دهیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۷فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۲۷۸۴۶.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
مرغ گران شود که بازار ماهی به تعادل برسد؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین