پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
در مطلب زیر محمدصادق کوشکی به بیان انتقادی از عملکرد دولت روحانی و مدیران در مسائل سیاست داخلی و خارجی سخن می‌گوید و از پروژه نفوذ در کشور صحبت می‌کند که هنوز هم در کشور ادامه دارد و دولت دست روی دست گذاشته و کاری انجام نمی‌دهد.

شعار سال:دولت روحانی با تمام قدرت به تخریب بنیان‌های کشور و تکمیل پروژه نفوذ مشغول است و تا آخرین روز هم دست از کار بر نخواهد داشت، مثلا :

داروی ویژه انجام ام. آر. آی بیماران در کشور نایاب شده و انجام ام. آر. آی بیماران انجام نمی شود. آن هم در حالی که این دارو در گمرک مانده و ترخیص نمی شود!

یک نفوذی انگلیس که سابقه همکاری با  شبکه های ضدانقلاب فارسی زبان لندنی را داشته و مدتها به حمایت از گروه‌های تکفیری سوریه مشغول بوده با حمایت عوامل جبهه مشارکت و با زیر پا گذاشتن همه قوانین در همین روزها به عنوان هیات علمی در دانشگاه تهران استخدام شده است!

در طول ٣ سال اخیر، رژیم صهیونیستی، در ۴ نوبت به برنامه هسته ای ما ضربه زده و در هیچ یک از موارد وزارت اطلاعات موفق به کشف و خنثی کردن این عملیاتها نشده است!

و در تمام این احوال مجلس محترم مشغول تماشاست و انگار نه انگار که در قبال این خیانتها و جنایت‌ها مسئولیتی دارد. و بماند که  «جنابان قالیباف و زاکانی و سایر پدر خوانده های اصول گرایی» که مانع استیضاح روحانی شده و عملا دست اورا برای تکمیل خیانتها و جنایت‌ها باز گذاشتند، شریک جرائم روحانی اند و بی حالی و خنثی شدن مجلس در این روزهای بحرانی، دستپخت همین دوستان است!

دوستانی که حال و حوصله سوال از وزیر اطلاعات بابت ضربه های پی در پی به برنامه هسته ای را هم ندارند و زورشان نمی رسد تا در برابر استخدام غيرقانونی مزدور سعودی‌ها در دانشگاه تهران بایستند.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین