پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
این رسانه نزدیک به جبهه انقلابی همچنین خبر داده است که "نسخه اندروید کلاب هاوس قابلیت انتقال دیتا از گوشی میزبان را دارد و احتمالا جایگزین «تلگرام طلایی» در سرقت اطلاعات خواهد شد. "
شعار سال: یک رسانه نزدیک به جبهه پایداری درباره تاثیر شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» مدعی شد: "پلتفرم اصلی ابزار کلاب هاوس تنها قابلیت نصب در IOS یا گوشی‌های تلفن همراه آیفون را دارد و یکی از محدودیت‌های اصلی آن هم همین است. اما محمد جواد آذری جهرمی و برخی از نزدیکان وی یک نسخه اندرویدی برای آن تولید کرده اند تا فعالان سیاسی و کاربران فضای مجازی در ایران هم بتوانند از آن استفاده کنند.

این رسانه نزدیک به جبهه انقلابی همچنین خبر داده است که "نسخه اندروید کلاب هاوس قابلیت انتقال دیتا از گوشی میزبان را دارد و احتمالا جایگزین «تلگرام طلایی» در سرقت اطلاعات خواهد شد. "

گفتنی است با فراگیر شدن این شبکه اجتماعی به نظر می‌رسد جریان اصولگرا که فضا را برای خودش مناسب نمی‌بیند با بهانه‌های مختلف به دنبال جلوگیری از استقبال کاربران از این شبکه اجتماعی با استفاده از حربه تخریب و تلاش برای فیلترینگ آن است.

روزنامه همشهری پیشتر در گفتگو با برنامه نویس ایرانی کلاب هاوس از او نقل کرده بود: «هنگامی که تصمیم گرفتم کلاب‌هاوز را برای اندروید راه‌اندازی کنم نزدیک به ایام نوروز بود و فکر کردم که این کار می‌تواند بسیاری از نیاز‌های مردم را در تعطیلات برطرف کند.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
این اقا داره خیلی خیلی فعالیت های مرموزانه انتخاباتی میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین