پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
یکی از اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب شایعه ارسال نامه از سوی برخی سیاسیون و فرماندهان نظامی به رهبر انقلاب برای نامزدنشدن آیت‌الله رئیسی را تکذیب کرد.

شعار سال:هرچه به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، بر حجم انتشار شایعات و اخبار ضدونقیض در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور نیز افزوده می‌شود. در یکی از آخرین این شایعات، متنی با عنوان «نامه برخی سیاسیون و فرماندهان نظامی به رهبر انقلاب برای نامزد نشدن آیت الله رئیسی»، در بستر فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.
 
در بخشی از این شایعه آمده است که جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران که در رأس این مجموعه بوده و هستند و سیاسیون اصولگرا در نامه‌ای به رهبر انقلاب خواستار توصیه ایشان به آیت الله رئیسی برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری و به‌عوض، خواستار کاندیداتوری محمدباقر قالیباف شده‌اند.
 
در این خبر جعلی آمده است که حداد عادل رئیس شورای ائتلاف از امضاکنندگان شاخص این نامه بوده است.
 
در همین رابطه یکی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با تسنیم ضمن رد این شایعه تأکید کرد: این خبر از اساس کذب است و نه چنین نامه‌ای وجود داشته است و نه رئیس یا اعضای شورای ائتلاف چنین چیزی امضا کرده‌اند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار:   30 فروردین 1400، کدخبر:2487888 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
اميد داريم كه ايت الله رييسي تو همون قوه قضاييه بمونه نيازي كه مردم تو اون حوزه بهشون دارن خيلي شديده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین