پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی توییتری اعلام کرد: با تصویب آن بخش از «طرح جوانی جمعیت» مجلس شورای اسلامی که محدود کردن غربالگری ژنتیک را در پی دارد، مخالفیم.

شعار سال: به گزارش  از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری»  در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «اعتراض خود را بر مبنای نظرات سازمان بهزیستی برای استمداد فوری از شورای نگهبان به آن شورا فرستادیم. با انجام این غربالگری تاکنون از تولد هفت هزار و ۳۰۰ نوزاد دارای معلولیت جلوگیری شده است.»
 
اسفند ماه سال گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجرای آزمایشی طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده به مدت هفت سال موافقت کردند.
 
حذف غربالگری، ممنوعیت سقط جنین و توزیع و فروش وسایل پیشگیری از بارداری، از مواردی است که این طرح بر آن تاکید کرده است.
 
مخالفان این طرح می‌گویند اجرای آن اثرهای زیان‌باری بر سلامت جسمی و روحی زنان به ویژه در مناطق محروم و عشایری خواهد داشت.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 30  فروردین 1400، کدخبر:84300895 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
یدونه همین کار خوب هم داشت در حوزه جمعیت کشور انجام میشد دارن اون هم از بین می برن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین