پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۵۴۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کارت هدیه بدون اغراق گزینه‌ای شایسته برای هدیه دادن است، وسیله‌ای که هم دغدغه انتخاب نوع هدیه را برای هدیه دهنده از بین میبرد و هم دست گیرنده را برای استفاده از آن باز می‌گذارد. حالا تصور کنید بانک پاسارگاد در عرضه کارت هدیه نوآوری ایجاد کرده و جالب‌ترین آن‌ها این است که به مشتری امکان اجرای هر طرحی را بر روی کارت می‌دهد و انتخاب او را به طرح‌های منتخب بانک محدود نمی‌کند. این طرح می تواند متن و تصویری باشد که مخاطب شما آن را به طور ویژه‌ای دوست دارد،
شعار سال: تصور کنید یک کارت هدیه با متن و تصویری که مخاطب شما آن را به طور ویژه‌ای دوست دارد به او پیشکش می‌کنید، چیزی متمایز از آن‌چه که به طور معمول و گاه از سر تکلیف به گوش و چشم می‌خورد، چنین اقدام نوآورانه‌ای هدیه شما را علاوه بر ارزش مادی آن به زیبایی‌های غیرمادی مزین می‌کند. این امکانی است که بانک پاسارگاد برای مشتریانش فراهم آورده است. در این گزارش بیشتر با این موضوع آشنا می‌شویم.
 
 کارت هدیه بدون اغراق گزینه‌ای شایسته برای هدیه دادن است، وسیله‌ای که هم دغدغه انتخاب نوع هدیه را برای هدیه دهنده از بین میبرد و هم دست گیرنده را برای استفاده از آن باز می‌گذارد. به دلیل همین مزایاست که امروز در انواع رویداد‌های رسمی و غیررسمی، تبادل محبت و ارادت به واسطه کارت هدیه رواج پیدا کرده و بانک‌ها نیز در جایگاه صادرکنندگان این کارت‌ها از مزایای ترویج این الگو بهره‌مند هستند.

با این حال اگر به تهیه کارت هدیه در آینده نزدیک یا دور فکر می‌کنید، کارت‌های هدیه بانک پاسارگاد می‌تواند انتخاب تحسین برانگیزی باشد، این حسن برآمده از نوآوری‌هایی است که بانک یادشده در عرضه کارت هدیه ایجاد کرده و جالب‌ترین آن‌ها این است که به مشتری امکان اجرای هر طرحی را بر روی کارت می‌دهد و انتخاب او را به طرح‌های منتخب بانک محدود نمی‌کند.
کارت هدیه؛ اهدای توأمان ارزش‌های مادی، معنوی و عاطفی
کارت هدیه بانک پاسارگاد را می‌توانید از شعبه‌ها، سایت بانک و همچنین کیوسک‌های کارت هدیه آن تهیه کنید. بانک پاسارگاد با استقرار کیوسک در شعبه‌های منتخب امکان صدور کارت هدیه را فراهم کرده است، با این حال قابلیت این کیوسک‌ها تنها به صدور کارت هدیه محدود نمی‌شود و پرداخت قبض از طریق بارکدخوان و یا با درج شناسه‌ها، خرید شارژ تلفن همراه، دریافت صورتحساب کارت‌های بانک پاسارگاد، مانده‌گیری از کارت‌های شتابی، انتقال وجه کارت به کارت شتابی، شارژ من‌کارت (ویژه کیوسک‌های شهر مشهد)، اطلاع‌رسانی در مورد مواردی مانند نرخ روزانه ارز، آدرس و تلفن واحد‌های بانک، نظرسنجی و بازخورد، اطلاع از درصد سود سپرده‌ها، دسترسی به کلیه امکانات سایت بانک‌پاسارگاد و... شماری دیگر از امکانات این کیوسک را تشکیل میدهد. این کیوسک‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده ارائه خدمات هستند.

اگر برای دریافت کارت زمان کمی دارید می‌توانید از کیوسک‌هایی که شرح آن‌ها پیش‌تر آمد استفاده کنید و یا به شعبه‌ها بروید، اما در این دو حالت انتخاب شما برای طرح روی کارت محدود به طرح‌هایی می‌شود که بانک آن‌ها را ارائه می‌کند، هر چند امکان چاپ متن دلخواه در کارت‌های دریافتی وجود دارد، اما اگر زمان کافی برای دریافت کارت در اختیار داشته باشید، می‌توانید کارت را از وب‌سایت بانک پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir سفارش دهید و پس از ۷ تا ۱۰ روز کاری در نشانی محلی که در سامانه ثبت کردید، آن را دریافت کنید.

وجه تمایز این روش نسبت به روش‌های دیگر این است که می‌توانید تصویر دلخواه خود (مطابق شرایط مندرج در سایت) را در وب‌سایت بارگذاری و به همراه متن موردنظر بر روی کارت ثبت کنید. چنین گزینه‌ای ارزش عاطفی و یا معنوی کارت را در کنار ارزش مادی آن ارتقا می‌دهد. بدین ترتیب با سفارش کارت هدیه با طرح دلخواه می‌توانید هدیه‌ای خاص و اختصاصی داشته باشید.
 
بیشتر بخوانید: 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تیتر ۲۰، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۴۹۵۳۶، titre۲۰.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین