پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان در مجلس ،از سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور درخواست کرد که خسارت سرمای هوا به کشاورزان و باغداران کرمانی را جبران کنند.
شعار سال: محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر کشور و سازمان برنامه و بودجه گفت: دو روز قبل در شهداد کرمان به دلیل وقوع سیل خسارات زیادی به مردم، مزارع، کانال انتقال آب و... وارد شد که باید خسارت وارده برآورد و نسبت به رفع موانع و مشکلات ایجاد شده اقدامات مناسب انجام شود.

وی افزود: ماهان کرمان با تنش آبی به ویژه تنش آب آشامیدنی روبرو است، در حال حاضر نیز قطعی مکرر آب در این ناحیه اتفاق می‌افتد که نیازمند اقدام موثر در راستای رفع کمبود آب آشامیدنی است.

وی اضافه کرد: آب آشامیدنی در کرمان با مشکل اساسی روبروست و اگر به داد آن نرسید، به زودی و قبل از انتخابات با معضل اجتماعی و امنیتی روبرو خواهیم شد که مقصر این موضوع وزیر نیرو است که اینگونه با تسامح و تساهل و بی توجهی عمل کرده است.

نماینده کرمان در مجلس ادامه داد: برودت هوا در ماه‌های اسفند سال گذشته و فروردین امسال در استان کرمان به ویژه شمال این استان موجب خسارت سنگین کشاورزان و باغداران و نابودی محصولات کشاورزی صادراتی آن‌ها شد. براساس برآورد‌ها این خسارات حدود ۹ هزارمیلیارد تومان است که سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور باید نسبت به رفع آن اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
سازمان برنامه و بودجه از پس پرداخت حقوق كاركنان دولت بر نمياد كدوم خسارت؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین