پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
وزارت بهداشت قرقیزستان مدعی شد داروی ویروس کرونا را کشف کرده و آن را در معرض دید همگان قرار داد.

شعار سال: وزارت بهداشت قرقیزستان مدعی شد داروی ویروس کرونا را کشف کرده و آن را در معرض دید همگان قرار داد.
 
به گزارش اعتمادآنلاین، علیم قادر باشایف وزیر بهداشت قرقیزستان اعلام کرد، این دارو که از ریشه یک گیاه بسیار سمی استخراج شده توانسته است آزمایش‌های بالینی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وزیر قرقیزستانی اعتراف کرد، پژوهشگران این دارو را روی هزاران زندانی که به بیماری کرونا مبتلا شده بودند آزمایش کرده و موفقیت آن را به اثبات رسانده‌اند.
 
باشایف در مقابل دوربین خبرنگاران جرعه‌ای از این دارو را که از ریشه گیاه آقونیطون کوهی یکی از سمی‌ترین گیاهان برای انسان به دست آمده نوشید.

او در مورد آزمایش‌های انسانی هم ادعا کرد، این آزمایشات روی زندانیانی انجام گرفته که به دلیل آدم‌ربایی در کشور دستگیر و زندانی شده‌اند.
 
وزیر بهداشت قرقیزستان ادعا می‌‌کند، در صورت ابتلا به ویروس کرونا این دارو را گرم بنوشید بعد از دو تا سه روز، دیگر تست پی‌سی‌آر شما منفی خواهد بود و حال‌تان به سرعت بهبود خواهد یافت.
 
این اقدام دولت قرقیزستان با انتقاد شدید سازمان بهداشت جهانی مواجه شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار: 31 فروردین 1400، کدخبر:477682 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
همه كشور هاي خاورميانه در زمينه داروهاي گياهي و طب سنتي يد طولايي دارن اما چون رسانه ندارن برنامه اي پيش نميره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین